Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان از کمک های نقدی و غیر نقدی فعالان صنعتی، معدنی و تجاری گلستان به سیل زدگان استان خبر داد. ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۲ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسینقلی قوانلو عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت کمک به سیل‌زدگان استان اظهارداشت : در پی وقوع سیلاب در بخش شمالی استان با پیگیری این سازمان کمک‌های نقدی و غیرنقدی فعالان بخش صنعت، معدن و تجارت استان جمع‌آوری و به شهرستان‌های سیل زده ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : علاوه بر 50 میلیون تومان کمک نقدی توسط واحدهای تولیدی استان ، 20 میلیون  تومان خرید و توزیع اقلام توسط شرکت گل‌سم گرگان شامل کنسرو، لوازم ضروری کودکان و آب معدنی انجام شد.

به گفته قوانلو، تامین و توزیع 20 هزار بطری آب معدنی ، 3 هزار قوطی کنسرو و تامین بخشی از مرغ و گوشت موردنیاز برای پخت غذای گرم تنها بخشی از کمک‌های واحدهای تولیدی استان به سیل‌زدگان بوده است .

وی افزود : تامین و توزیع 300 کیلو گرم برنج و پخت و توزیع 8 هزار قرص نان توسط شرکت تعاونی خبازان گرگان صورت گرفته و ده هزار قرص نان نیز فردا پخت و توزیع می شود.

تاکید آیت الله نورمفیدی بر تلاش بیشتر برای حل مشکلات سیل‌زدگان؛ دولت باید توجه ویژه‌ای داشته باشدسردار آزمون به کمک سیل‌زدگان گلستانی رفت + فیلموقوع سیلاب در مازندران جان 5 نفر را گرفت؛ یک نفر مفقود استاختصاص ٢ میلیارد تومان به ٤ استان سیل زده

قوانلو با بیان این که 2 کامیون آب معدنی توسط  شرکت صباح در گنبد توزیع شده است، گفت: امروز دوم فروردین ماه در مجموع 14 هزار بطری آب معدنی توسط بخش‌های زیرمجموعه تهیه و به مناطق سیل‌زده ارسال شده است.

وی ادامه داد: هماهنگی با شرکت نمایشگاه‌های بین‌اللملی استان برای اسکان حادثه‌دیدگان نیز از جمله اقدامات انجام شده در این‌باره بوده است .

قوانلو با اعلام اینکه جمع‌آوری و ارسال کمک‌ها تا رفع کامل مشکلات بوجود آمده ادامه خواهد داشت، گفت: از همه مردم و هم استانی‌ها به ویژه واحدهای تولیدی، صنعتی، معدنی، تجاری و صنفی استان تقاضا داریم به کمک هموطنان سیل زده بشتابند.

وی افزود : واحدهای تولیدی ، صنعتی ، معدنی ، تجاری و صنفی استان جهت هماهنگی و ارسال کمک های خود می‌توانند با آقای حسن‌زاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت این سازمان با شماره تماس 09112777242  تماس بگیرند.

انتهای پیام/ ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن

محمد حسین قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار کرد: برای تحول در صنعت ساختمان یک تور تجاری گرجستان از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ طراحی شده تا با هلدینگ‌های برتر ساختمانی گرجستان دیدار و گفتگو داشته باشیم. با توجه به تحقیقات صورت گرفته و بررسی ظرفیت‌های کشور گرجستان و نشست‌های تخصصی با فعالین حوزه اقتصادی گرجستان برآن شدیم تا با طراحی تور‌های تجاری به صورت موضوعی بستر همکاری‌های اقتصادی با کشور گرجستان را با تجار و علاقه‌مندان به امر صادرات فراهم آوریم.

وی افزود: بدین منظور برای ایجاد این ظرفیت تمام دوستانی که برای حضور در این تور تجاری تمایل دارند می‌توانند با ثبت نام در این تور تجاری گرجستان از پروژه‌های ساختمانی برجسته تفلیس و مدیران این پروژه‌ها که از بزرگان این صنعت در گرجستان هستند بازدید نموده و راه‌های ارتباطی با پیشگامان این صنعت را برای خود فراهم سازند.

قربانی دبیرکل کانون ملی مراکز مشاوره و خدمات کارآفرینی در ادامه گفت: این تور تجاری با هدف آشنایی با تکنولوژی‌های صنعت ساختمان در گرجستان و ایجاد شبکه سازی با فعالان و متخصصین صنعت ساختمانی طرح ریزی شده است و فرصتی استثنایی برای شناخت عمیق‌تر بازار و برقراری ارتباطات مستقیم با سرمایه‌گذاران و متخصصین برجسته صنعت ساختمان است.

وی ادامه داد: همچنین در این سفر سمینار تخصصی برگزار خواهیم کرد که تمامی همسفران از دانش و تجربه متخصصین برتر گرجی بهره‌مند شوند و مسیر توسعه کسب و کار خود را هموارتر کنند. لازم به ذکر است با توجه به شرایط حاکم در منطقه و پس از بیان شدن طرح پیوستن گرجستان به اتحادیه اروپا، کشور گرجستان در مسیر توسعه زیرساخت شهری قرار گرفته و بستر مناسبی برای صادرات مجدد به حوزه کشور‌های منطقه اعم از روسیه و حوزه اروپا خواهد بود که این موارد با توجه به دسترسی بازار و راه‌های ارتباطی و هزینه‌های مقرون به صرفه برای ذینفعانی که علاقه‌مند به حوزه صادرات می‌باشند مورد توجه خواهد بود و در امر مدیریت صادرات و گسترش دیدگاه‌های تجاری شما، گروه آریاداناک همراه شما خواهد بود.ما در این سفر علاقه مندیم ضمن فراهم سازی شرایط مبادلات تجاری بین دو کشور درآمد‌های ارزی نیز برای ذینفعان داشته باشیم و در وضعیت فعلی و با توجه به شرایط حاکم بر ارز بهترین مسیر برای توسعه امر صادرات خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قشم به عنوان منطقه آزاد برتر در حوزه اقتصادی و سرمایه گذاری انتخاب شد
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • ایجاد ظرفیت فرامرزی در صنعتی سازی مسکن
  • اختتامیه نخستین رویداد چادرو ۱۲ اردیبهشت برگزار می شود
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • فروش ویژه نهال گردو ریشه ای و گلدانی بدون محدودیت کاشت در کرج با ارسال یک روزه
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی