Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا-رئیس جمهوری در تماس با وزیر کشور و مسئولان دو استان سیل زده، دستورات تکمیلی را برای تسریع در رسیدگی به مشکلات مردم این مناطق صادر کرد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام والمسلمین «حسن روحانی»، ضمن گفت و گوی تلفنی با استاندار مازندران و معاون استاندار گلستان و اخذ آخرین گزارش ها از وضعیت جاری شدن سیل و آبگرفتگی دراین دو استان و همچنین اقدامات انجام شده، به وزیر کشور دستور داد برای تکمیل و تسریع در اقدامات امدادی انجام شده، علاوه بر امکانات موجود در استانهای سیل زده، تجهیزات و امکانات لازم از مناطق همجوار نیز برای مدیریت مشکلات ناشی از سیل، کاهش خسارات و هر گونه کمک فوری و لازم به سیلزدگان بسیج شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس جمهوری همچنین از «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور خواست در اسرع وقت به همراه تیمی از مسئولان دستگاه های امدادی، خدماتی و اورژانس به منطقه اعزام و امکانات لازم در این دو استان و استان های همجوار را برای تسریع در روند کمک رسانی به سیل زدگان بسیج کند.
پیش از این «فرهاد دژپسند» وزیر امور اقتصادی و دارایی برای رسیدگی به مشکلات مردم و مدیریت هماهنگی دستگاههای اجرایی و پشتیبانی های لازم به منطقه اعزام شده است.
سیام**3202**1601**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سيل مازندران و گلستان حسن روحاني امدادرساني

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش البرز و کمبود جدی نیروی انسانی

به گزارش جام جم البرز، مجتبی عبداللهی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به شعار سال از فعالان حوزه آموزش و پرورش خواست تا در جهت تحقق اهداف شعار جهش تولید با مشارکت مردم که راهبرد مقام معظم رهبری برای سال جدید است، ایده و طرح ارائه دهند.
وی با اشاره به مقام و منزلت معلم و ضرورت برنامه ریزی دقیق در راستای گرامیداشت هفته معلم در استان البرز افزود: جایگاه رفیع معلمان و تأثیر و حرمت این قشر فرهیخته با هیچ بیان و هدیه‌ای، قابل تقدیر نیست، بنابراین باید از هر چه در توان داریم در این زمینه استفاده کنیم.
عبداللهی مطرح کرد: با توجه به جمعیت بزرگ دانش آموزی و رشد روزافزون مهاجرت‌ها به این استان باید امکانات، چارت و منطقه‌های آموزشی و پرورشی متناسبی نیز وجود داشته باشد. شهرستان‌های تازه تأسیس همچون فردیس و چهارباغ باید اداره آموزش و پرورش مستقل داشته باشند، زیرا عدم وجود این امکانات موجبات نارضایتی خانواده‌ها را فراهم کرده است.
استاندار البرز اظهار کرد: در شهر‌های بزرگی همچون کمالشهر، محمدشهر و ماهدشت با توجه به تراکم بالای جمعیت دانش آموزی باید اداره آموزش و پرورش مستقر شود. شهرستان‌های کرج و فردیس هر یک باید متناسب با تعداد مناطق شهری، مناطق آموزش و پرورش مستقل داشته باشند.
وی عنوان کرد: منابع انسانی ابزار و سرچشمه تمامی تحولات یک دستگاه محسوب می‌شود و نیرو‌های کارآمد در هر سازمانی می‌توانند عامل ترقی و پیشرفت آن سازمان باشند. سیستم آموزش و پرورش استان البرز با کمبود جدی نیروی انسانی از معلم و کادر اداری تا سرایدار و … مواجه است و باید وزارتخانه متبوع در این رابطه عنایت ویژه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • اساتید دانشگاه ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • اساتید ابعاد عملیات تاریخی «وعده صادق» را تبیین کنند
  • بسیج امکانات وآمادگی کامل مدیریت بحران سیستان وبلوچستان
  • تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات در مقابله با خسارات احتمالی سیل
  • دستور استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات و آمادگی کامل مدیریت بحران
  • زارعی: ایران از مجهزترین امکانات پدافندی برخوردار است
  • تسریع در گازرسانی به مناطق بالادست بخش بندپی شرقی بابل
  • هشدارهای لازم به آمریکا داده شده است
  • امیرعبداللهیان: به آمریکا هشدارهای لازم داده شده است
  • آموزش و پرورش البرز و کمبود جدی نیروی انسانی