Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-29@07:00:57 GMT

آماده پذیرش کمک‌های مردمی هستیم

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۵۱۷

آماده پذیرش کمک‌های مردمی هستیم

افرادی که تمایل به کمک دارند از هم اکنون می‌توانند برای جبران خسارات سیل زدگان در مناطق شمالی کشور از طریق سامانه *۷۸۰# اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، جمعیت هلال احمر با توجه به خسارات وارده به مناطق سیل‌زده شمال کشور و بخاطر جلوگیری از برخی سوءاستفاده‌ها از فضای رسانه‌ای موجود، در اطلاعیه‌ای نحوه دریافت کمک‌های مردمی در این موضوع را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این اطلاعیه به شرح زیر است...

«نیروهای امدادی، تجهیزات لازم و اقلام ضروری به حد کفایت در منطقه وجود دارد. بنابراین برای امدادرسانی در این شرایط بحرانی نیازی به کمک‌های مردمی و حضور افراد عادی در منطقه نیست، چراکه در اغلب موارد اوضاع را بحرانی‌تر می‌کند؛ اما مردم سیل‌زده بعد از فروکش کردن سیل نیاز به کمک‌های بیشتری دارد و متأسفانه همانطور که در حوادث مشابه تجربه شده، به دلیل کاهش احساسات افکار عمومی در آن موقع کمتر کسی حاضر به ارسال کمک می‌شود. از سویی دیگر در این گونه شرایط مردم بسیاری خواهان مشارکت در این خصوص هستند اما هیچ مسیر قانونی در این زمینه نمی‌یابند و گاه در دام افرادی می‌افتند که مقاصد دیگری دارند.

از این رو، جمعیت هلال احمر آمادگی خود را برای دریافت کمک‌های مردمی اعلام می‌کند. بنابراین افرادی که تمایل به کمک دارند از هم اکنون می‌توانند برای جبران خسارات سیل زدگان در مناطق شمالی کشور از طریق سامانه *۷۸۰# اقدام نمایند. جمعیت هلال احمر به عنوان امین شما و برای جبران خسارات ناشی از سیل پس از دریافت کمک‌ها اقدام مقتضی را انجام و سپس گزارش آن را به افکار عمومی ارائه خواهد داد.»

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جمعيت هلال احمر سیل کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام مطلوب مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز در پاسخگویی به میهمانان نوروزی

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در بازدید از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز گفت: اقدام مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز در پیگیری مطالبات مردمی و پاسخگویی به میهمانان نوروزی مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمد فرخ‌زاده از مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز بازدید کرد و از نزدیک در جریان پاسخگویی و ارائه خدمات به میهمانان نوروزی قرار گرفت.

وی در این بازدید با اشاره به کار ارزشمندی که در این مرکز به‌واسطه مدیریت تماس‌ها و پیگیری مطالبات مردمی انجام می‌شود، افزود: این خدمت هم‌زمان با پاسخگویی به میهمانان نورزی مضاعف شده است.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس با بیان اینکه که شهرداری شیراز طی سال‌های اخیر در نظم‌بخشی و ارائه خدمات مطلوب به زائران و گردشگران نوروزی فعالیت‌های مثمری انجام داده است، تصریح کرد: رونمایی اخیر پوسته جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ از نقاط قوت در راستای ارائه خدمات به میهمانان نوروزی است.

فرخ‌زاده با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ با اشاره به ارائه گزارش رضا جاویدی مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز اضافه کرد: این موضوع در راستای افزایش و ارائه خدمات مطلوب تأثیر به‌سزایی دارد.

معاون استاندار فارس همچنین بر تقویت مرکز ارتباطات مردمی با آموزش، تربیت نیروی انسانی، یکسان و یکپارچه‌سازی خدمات تأکید کرد.

کد خبر 739303

دیگر خبرها

  • خبر مهم برای موج دوم مسافران نوروزی؛ اسامی شهرهای آماده پذیرش مسافر اعلام شد
  • خبر مهم برای مسافران نوروزی؛ اسامی شهرهای آماده پذیرش مسافر اعلام شد
  • اعلام شهرهای آماده پذیرش مسافر
  • پایگاه انتقال خون بیجار آماده خون‌گیری از همشهریان است
  • پایگاه انتقال خون بیجار آماده خون‌گیری از همشهربان است
  • گروگان‌گیری اتباع در محله دولت آباد شهر ری
  • گروگان‌گیری در محله دولت آباد شهر ری
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • چطور می شود حکم تخلیه مستاجر را گرفت؟
  • اقدام مطلوب مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری شیراز در پاسخگویی به میهمانان نوروزی