Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@09:03:38 GMT

افزایش ۴۰ درصدی کشف جرایم خشن جنایی

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۵۷۶

افزایش ۴۰ درصدی کشف جرایم خشن جنایی

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ جوشن سهرابی افزود: در طول سال جاری به لطف خداوند متعال و با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی در سطح استان کشف جرم قتل، نسبت کشف به وقوع ۱۲۴ درصدبوده است.

وی گفت: سرقت مسلحانه نسبت کشف به وقوع ۱۱۵ درصد و همچنین کشف سرقت به عنف نسبت کشف به وقوع ۹۷ درصد به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر بیان کرد: در طول این مدت علاوه بر کشف بالای ۹۰ درصد وقوعات سال جاری، تعداد ۱۵ فقره از جرایم خشن سنوات قبل از جمله ۷ فقره قتل و ۴ فقره سرقت مسلحانه نیز منتج به دستگیری و کشف شده است.

انتهای پیام/م

رشد و افزایش ۴۰ درصدی کشف جرایم خشن جنایی در سال ۹۷

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت قتل نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در نیمه اول نوروز در ایلام

ایسنا/ایلام جانشین فرمانده انتظامی استان پیشگیری از سرقت را از اولویت برنامه های پلیس در طرح نوروزی دانست و گفت: در نیمه اول تعطیلات نوروز شاهد کاهش ۳۰ درصدی وقوع سرقت ها بودیم.

سرهنگ حسین نجفی در نهمین جلسه قرارگاه نوروزی و در جمع مسئولان انتظامی استان اظهار کرد: با تدوین برنامه های مدون و هدفمند و همچنین تلاش کارکنان انتظامی در نیمه اول تعطیلات نوروزی شاهد کاهش چشمگیر سرقت ها بودیم.

وی اضافه کرد: مصمم هستیم تا این روند کاهش سرقت ها در شیفت دوم تعطیلات نوروزی نیز ادامه دهیم که این امر مستلزم تلاش مضاعف کارکنان و همراهی و مشارکت خوب مردم است.
سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه پلیس استان در اکثر مولفه ها موفق ظاهر شده است، تصریح کرد: آنچه که مهم و اولویت دارد، روند کشف به وقوع است، به این معنا که اگر هم سرقتی به وقوع پیوست بلافاصله پلیس با اشراف و تسلط کامل بتواند سارق یا سارقان را در کمترین زمان دستگیر کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان، کاهش تصادفات جاده ای و برخورد با روزه خواری در ملاء عام را از دیگر برنامه های پلیس در طرح نوروزی خواند و گفت: کارکنان انتظامی در یگان‌های اجرایی باید با آمادگی و توان رزم عملیاتی ضمن انجام ماموریت ها، در هر ساعت از شبانه روز کار خدمات رسانی به مراجعان را انجام و از موکول کردن کارها به روز بعد یا پایان تعطیلات خودداری کنند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ۳۱ درصدی ارزش صادرات محصولات تولیدی آذربایجان غربی
  • تصادف‌های فوتی در استان سمنان ۵۰ درصد کاهش یافت
  • دستگیری باند سارقان اماکن خصوصی در لنگرود
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در نیمه اول نوروز در ایلام
  • گرد و غبار امروز از کرمانشاه خارج می‌شود/ افزایش ۵۵ درصدی بارش‌ها
  • افزایش ۳ درصدی اعمال جراحی در نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۴۲درصدی وقوع سرقت در ۷ روز اول سال جدید در خوی
  • افزایش ۴۲ درصدی تردد در مرز باشماق مریوان