Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:31:40 GMT

۴ مرزبانان روبوده شده وارد خاک ایران شدند

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۶۲۷

۴ مرزبانان روبوده شده وارد خاک ایران شدند

رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر از آزادی مرزبانان ربوده شده خبر داد و گفت: مرزبانان ربوده شده در خاک پاکستان هستند و قرار بود با پرواز امروز بعدازظهر به تهران برگردند و پرواز آنها الان در فرودگاه مهرآباد نشست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چند روز پیش اعلام کرد که محمود هرمزی، پدرام موسوی، کیانوش بابایی، عبدالکریم شریفی به زودی آزاد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفته بود تلاش‌ها برای آزادسازی سایر مرزبانان ربوده شده ادامه دارد.

کد خبر 4573869

منبع: مهر

کلیدواژه: سردار رمضان شریف پاکستان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند

سپاه ثارالله کرمان در آستانه سالروز تأسیس سپاه پاسداران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: تا زمانی که سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند، استکبار جهانی نخواهد توانست به مطامع دنیوی و منافع شیطانی خود دست یابد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سپاه ثارالله کرمان در آستانه سالروز تأسیس سپاه پاسداران با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: تا زمانی که سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند، استکبار جهانی نخواهد توانست به مطامع دنیوی و منافع شیطانی خود دست یابد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (ره):
 نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به حق از بزرگ‌ترین سنگر‌های دفاع از ارزش‌های الهی نظام ما بوده و خواهد بود.

در آستانه دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد و نام معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) را گرامی می‌داریم که با تدبیر حکیمانه خویش شجره طیبه سپاه را بنیان نهاد تا با تحقق بخشیدن به آیه شریفه «وَ اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَ مِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِه عَدُوَّ اللهِ وَ عَدُوَّکُم»، تحت فرماندهی عالی، ولی فقیه، نگاهبان انقلاب اسلامی و دستاورد‌های ارزشمند آن باشد.

دوم اردیبهشت ماه در منظومه سیاسی، اجتماعی، دفاعی و امنیتی ایران اسلامی یادآور تشکیل یکی از مردمی‌ترین، جان برکف‌ترین، ولایی‌ترین و مجهزترین نیرو‌های نظامی دنیا است که دکترین آن دفاع همه جانبه از مرز‌های آبی، خاکی، هوایی، دریایی و اعتقادی کشورمان در برابر تمام تهدیدات عناصر داخلی و خارجی است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در سایه اتخاذ تدابیر استراتژیک رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت تا بتواند فلسفه وجودی خود را در صیانت از دستاوردها، آرمان‌ها و ارزش‌های مقدس انقلاب اسلامی ایران معنا و تفسیر کند؛ دستاورد‌هایی که محصول خون هزاران شهید گلگون کفن انقلاب اسلامی بود که در مصاف با اهریمنان تاریخ در رگ‌های زمین جاری شد و امروز از دل آزادگان و آزاد مردان جهان جوشیدن گرفته است و در تحقق آرزوی دیرینه و قلبی امام راحل (ره) که همانا صدور معنوی انقلاب اسلامی ایران به سرتاسر جهان بود، نقش ایفا می‌کند.

دشمنان قسم خورده این نظام بعد از تحمل شکست در مواجهه با انقلاب اسلامی ایران در جبهه‌های سیاسی، نظامی، سیاسی و فرهنگی، خیال می‌کنند که می‌توانند ایران را با اعمال فشار‌ها و تحریم‌های اقتصادی وادار به عقب‌نشینی از مواضع اصولی و ارزشی خود بکنند، اما تا زمانی که مردم آگاه و ولایت‌مدار ما مسلح به سلاح بصیرت بوده و تا زمانی که سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند، استکبار جهانی نخواهد توانست به مطامع دنیوی و منافع شیطانی خود دست یابد.

سپاه پاسداران با تکیه بر مکتب عاشورا در عرصه‌های ولایتمداری، انقلابیگری، مقاومت، پایداری، مبارزه با ظالمان و مفسدین و خدمت صادقانه به مردم جلوه‌های شکوهمند و حماسه‌های ماندگاری رقم زده و با نقش آفرینی‌های موثر پرچم استکبارستیزی را در سراسر عالم به اهتزاز درآورده است و در راه تحقق آرمان‌های الهی و تقویت کامل بنیه دفاعی جمهوری‌اسلامی ایران، نشان داده که در راستای انجام مأموریت‌های خود برای مبارزه با انواع توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی در میدان‌های مختلف از جنگ سخت و نیمه سخت تا جنگ نرم، کرونا و شبیخون فرهنگی حاضر بوده است به طوریکه در این راه لباس سبز پاسداران انقلاب اسلامی به اقتضای زمان و نیاز جامعه در دفاع مقدس و پاسداری از حرم اهل بیت و نگهبانی از امنیت مرز‌های کشور و در خدمت به مردم روزی آغشته به خون بوده و روز دیگر با خاک میدان سازندگی و محرومیت زدایی آمیخته و در برهه‌ای هم به مواد ضدعفونی در عرصه دفاع از سلامت جامعه آغشته شده که نشان از وفاداری به آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی و انسانی دارد.

از سویی دیگر، ایمان به ادامه حرکت در این صراط خدمت و مهرورزی، هر روز بیش از پیش در وجود جوانان سپاهی شعله‌ور می‌شود و عاقبت این راه، همان وعده خداوند است که «فان حزب الله هم الغالبون».

اینک سپاه ثارالله استان کرمان ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، این روز تاریخی را که میراث معنوی حضور امام خمینی (رض) می‌باشد، به یکایک سبزپوشان و پاسداران حریم ولایت و بسیجیان سرافراز امت ولایت‌مدار تبریک و تهنیت عرض نموده و بار دیگر با خون سرخ شهدا بخصوص سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی پیمان می‌بندد که در دفاع از حریم ولایت و ارزش‌ها در صیانت از دستاور‌های انقلاب اسلامی ایران ذره‌ای کوتاهی نکرده و همچنین در رکاب نائب امام زمان (عج) فرمانده کل قوا، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای در مصاف با استکبار جهانی برای نبردی سرنوشت‌ساز لحظه‌شماری می‌کند.

معاونت روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه ثارالله استان کرمان

دیگر خبرها

  • جشن ایران قوی، اقتدار ملی در مدارس همدان
  • سپاه هر جا که انقلاب دچار تهدید باشد، پاسدار ایران است
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • سپاه صادق
  • سپاه پاسداران خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است
  • پیام استاندار آذربایجان شرقی در سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  • سپاه پاسداران بازوی توانمند ملت ایران است
  • سپاه دژ مستحکم برای پاسداری از انقلاب اسلامی ایران
  • سپاه پاسداران به عنوان بازوان معنوی ولایت فقیه عمل می‌کند
  • سپاه پاسداران مولودِ مبارک انقلاب است