Web Analytics Made Easy - Statcounter

میر شمس مؤمنی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ستاد تسهیلات خدمات سفر شهرستان رشت از ماه‌های گذشته تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی را انجام داده است، اظهار کرد: ۲۵۱ واحد اقامتی اعم از هتل، مهمان پذیر، مسافر کاشانه، مجتمع‌های اقامتی، اقامتگاه بوم گردی برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی در شهرستان رشت در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تعداد واحد اقامتی با ۸۵۲ اتاق، ۲ هزار و ۲۶۴ تخت و ۲۵ هزار و ۳۰۵ صندلی در شهرستان رشت آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند.

فرماندار رشت در ادامه با بیان اینکه ۸۵ مدرسه با ۷۰۰ کلاس نیز برای اسکان مسافران اعم از فرهنگی و غیر فرهنگی در سه درجه یک، دو و سه آماده شده است، گفت: ۲۰ غرفه صنایع دستی و ۵ غرفه جمعیت هلال احمر و دستگاه‌های خدمات رسان و یک نماز خانه سیار برای خدمات رسانی به مسافران در نظر گرفته شده است.

وی یاد آورشد: ۷ مرکز اطلاع رسانی در مبادی ورودی شهرستان رشت برای راهنمایی مسافران و توزیع دفترچه راهنما و نقشه راه اندازی شده است.

مؤمنی زاده با بیان اینکه در شهرستان رشت برنامه‌های متنوعی برای سرگرمی همشهریان و مسافران تدارک دیده شده است، گفت: اجرای تئاتر خیابانی در پیاده راه فرهنگی رشت، اجرای موسیقی سنتی و آئین‌های بومی - محلی نظیر لافند بازی و عروس گولی در موزه میراث روستایی و برپایی نمایشگاه صنایع دستی و غذاهای محلی در پارک شهر، پیاده راه فرهنگی رشت، جاده رشت به انزلی و جاده رشت به فومن مهمترین این برنامه‌ها است.

کد خبر 4573845

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری رشت گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد

به گزارش خبرآنلاین، معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی در محدوده شهرستان بندرترکمن به دلیل بارش شدید باران، قطار تهران- گرگان را وادار به توقف کرد.

محسن سوخته‌سرایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود صبح امروز بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی بوس از بندرگز در حال جابجایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899022

دیگر خبرها

  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • تبیین سیاست‌های فرهنگی تأثیرگذار بر بازآفرینی شهری
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان