Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@23:46:58 GMT

کشف ۳ تن و ۸۰۰ کیلو گرم انواع موادمخدر در مازندران

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۶۸۴

کشف ۳ تن و ۸۰۰ کیلو گرم انواع موادمخدر در مازندران

رکنا: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران از کشف بیش از ۳ تن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر خبر داد.

سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی مازندران از کشف بیش از ۳ تن و ۸۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر و انهدام ۵۶ باند تهیه وتوزیع موادمخدر تریاک، شیشه و هروئین در سال ۱۳۹۷ خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

وی با اشاره به افزایش ۱۴ درصدی کشفیات موادمخدر در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از اجرای ۲ هزار و ۵۴۷ طرح پاکسازی نقاط آلوده و کنترل محور‌های مواصلاتی در راستای برخورد با تهیه وتوزیع کنندگان موادمخدر خبر داد؛ و گفت: این طرح‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد افزایش داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر مازندران با اشاره به دستگیری قریب به ۶ هزار متهم به خرده فروشی موادمخدر در این ارتباط از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و افزود: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

سرهنگ ثقفی از دستگیری ۶ هزار و ۷۰۱ معتاد به موادمخدر در سال جاری در سطح استان خبر داد و افزود: این افراد به مراکز بازپروری ماده ۱۶ و ۱۵ تحویل شدند.

وی با هشدار به خانواده‌ها در خصوص مراقبت از فرزندان و پیشگیری از گرایش جوانان به سوء مصرف موادمخدر، گفت: خانواده مهمترین و اولین نهاد اجتماعی در جامعه است که نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد فرزندان دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث فرماندهی انتظامی موادمخدر کشف مازندران پلیس مبارزه با موادمخدر عکس اندیمشک دزفول فیلم نوروز جوان مردم دختر درگذشت ویدیو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان

سردار ناصر فرشید گفت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۴ با انجام اقدامات اطلاعاتی از حضور یک باند قاچاق مواد مخدر در محدوده شهرستان ریگان به قصد دپو و سپس انتقال یک محموله سنگین مواد افیونی مطلع و به سرعت وارد عمل شدند.

وی افزود: بدین منظور ماموران با تکمیل اقدامات اطلاعاتی منزلی را که مخفیگاه سوداگران مرگ و محل دپوی موادمخدر بود، شناسایی کردند. 

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: ضمن هماهنگی قضائی با ورود عملیاتی به این منزل، ۴ متهم غافلگیر شدند. 

وی تصریح کرد: در بازرسی از ۲ خودروی تیزرو در این محل، ۲۹۰ کیلو تریاک و ۱۴۵ کیلو حشیش و ۲ قبضه سلاح جنگی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهمان که ضمن مخفی شدن در این منزل در صدد انتقال این محموله سنگین مواد مخدر به دیگر نقاط کشور بودند، پس از واکاوی‌های اطلاعاتی و تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • غافلگیری حاملان ۴۳۵ کیلو موادمخدر در ریگان
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم موادمخدر در مراغه
  • كشف بيش از ۴۴ کيلوگرم موادمخدر در مراغه
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • تشریح دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان یافته و شبکه ای
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد