Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:46:09 GMT

راه 62 روستای هزارجریب نکاء در مازندران باز شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۶۸۷

راه 62 روستای هزارجریب نکاء در مازندران باز شد

ساری-ایرنا- راه 62 روستای بخش هزار جریب نکای مازندران که به دلیل رانش زمین بسته مانده بود، روز جمعه بازگشایی شد.

به گزارش خبرنگارایرنا، راه 62 روستای بخش هزار جریب در جنوب شهرستان نکاء از پنج روز گذشته به دلیل بارش برف سنگین که در برخی نقاط به بیش از 1.5 متر نیز گزارش شد و رانش جاده اصلی بسته ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


*** برقراری تردد در روستاها
فرماندارشهرستان نکاء گفت: با تلاش همگانی و بهره گیری از امکانات و تجهیزات راهداری با ایجاد جاده فرعی در حاشیه محور اصلی بخش هزار جریب تردد در این محور برقرار است.
عبدالجواد توحیدی عصر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : هم اکنون راه دسترسی به 59 روستای این بخش برقرار شد و تمام امکانات و تجهیزات راهداری برای بازگشایی سه روستای باقی مانده بسیج شدند که پیش بینی می شود راه ارتباطی این روستا شامل نوده، زنگت و برفام در ساعات آینده باز شود.
وی تاخیر در بازگشایی این محور را رانش جاده اصلی و تداوم بارش باران و برف در منطقه بیان کرد و اظهارداشت: حجم بارش و برف در این شهرستان در سه دهه اخیر بی سابقه بود.
توحیدی افزود : با برقراری ارتباط روستاها امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای روستاییان ارسال خواهد شد و گروههای امداد و نجات نیز برای کمک احتمالی به روستاییان به منطقه اعزام می شوند.
وی خاطرنشان کرد: بارش سیل آسا باران هفته گذشته به چندین روستای بخش مرکزی این شهرستان، مزارع کشاورزی، ابنیه ، تاسیسات زیربنایی و واحدهای مسکونی خسارت زد و کار امداد رسانی به مردم سیلزده نیز انجام شده است.
بارش باران سیل آسا یکشنبه هفته جاری در مازندران به 6 هزار و 200 واحد مسکونی شهری و روستایی خسارت وارد کرد و7 هزاردهنه مزارع کشاورزی نیز در این حادثه تخریب شد.
خسارت سنگین سیل و برف به مازندران ، معاون وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران کشور را به این استان کشاند و اسماعیل نجار از مناطق مختلف سیلزده مازندران بازدید کرد .
6982-1899

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راه روستايي هزار جريب نكاء سيل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به طبیعت بهاری روستای انارک در قالب تصاویر

روستای انارک از توابع شهرستان چوار استان ایلام است. این روستا طبیعت کوهستانی دارد و اغلب در طول سال با بارش‌های برف و باران همراه است. این بارش‌ها موجب گشته در فصل بهار و تابستان از طبیعت سرسبزی برخوردار شود.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم طبیعت بهاری این روستا را به نمایش درآورد.

منبع: شهروند خبرنگار - ایلام

بیشتر بخوانید:

خودنمایی بهار در دل طبیعت منطقه بن رود قمصر + فیلم

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • روستای رقه میزبان بارش رحمت الهی شد + فیلم
  • بارش باران سیل آسا و آبگرفتگی در روستای اسلام آباد + فیلم
  • وقوع سیل در روستای پشوئیه شهداد + فیلم
  • خروش رودخانه فصلی در روستای سانیج+فیلم
  • سفر به طبیعت بهاری روستای انارک در قالب تصاویر
  • سیلاب بهاری راه ۷ روستای مازندران را مسدود کرد
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند
  • محور هراز باز شد
  • اجرای برنامه‌ آموزشی برای دانش آموزان روستای ذغالچال ساری
  • فیلمی از وقوع سیلاب بر اثر بارش باران در روستای نایه