Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-25@08:50:51 GMT

سرمربی ترکمنستان: شانس داریم به عنوان تیم دوم صعود کنیم

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۶۹۴

به گزارش ایلنا، بایرام بردیوف، سرمربی تیم امید ترکمنستان پس از شکست شاگردانش مقابل تیم امید ایران گفت:در ابتدا باید بگویم در گروه سختی قرار داریم و ایران و عراق از رقبای جدی ما هستند. در این دیدار نیز تیم ایران در نیمه نخست عملکرد بهتری از ما داشت، اما در نیمه دوم قضیه به شکل دیگری شد. متأسفانه دروازه‌بان ما نیز در نیمه دوم اشتباه بدی را مرتکب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره دو دیدار آینده این تیم مقابل عراق و یمن خاطر نشان کرد: خودمان را برای دیدارهای آینده آماده خواهیم کرد و قطعاً به شکل دیگری در این دو مسابقه به میدان می‌رویم. همان‌طور که در نیمه دوم مقابل ایران خوب بازی کردیم قطعا در دو دیدار آینده نیز به این صورت بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال امید ترکمنستان درباره شانس صعود شاگردانس گفت: ما اردویی در قطر داشتیم و با تیم امید قطر بازی کردیم. همچنین در امارات هم با تیم فلسطین دیدار کردیم. در فوتبال نمی‌توان پیش‌بینی کرد و وقتی نتیجه 2 بر یک بود ما برای گل تساوی حمله کردیم، اما گل سوم را خوردیم. قطعاً این شانس را برای خود قائل هستیم با پیروزی مقابل عراق و یمن به عنوان تیم دوم صعود کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران و عراق ترکمنستان سرمربی تیم فوتبال فلسطین یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایلند هم به جام جهانی صعود کرد

در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • تایلند هم به جام جهانی صعود کرد
  • گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم/حذف ژاپن شگفتی نبود چون همه پیشرفت کردند
  • شمسایی پس از صعود به جام جهانی فوتسال: به اولین هدفمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد/صعود ملی‌پوشان به مرحله نیمه نهایی
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • شگفتی بزرگ در آسیا: افغانستان صعود کرد
  • صعود قاطعانه ملی‌پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت‌های آسیا
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!