Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ خادم الشهداء بسیجی سید احمد سادات حسینی در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار داشت: راهیان نور بهترین انتخاب برای سفر‌های نوروزی است، زیرا راهیان نوریک سفر تنها نیست بلکه یک نقشه راه برای یک سال زندگی است.
وی درادامه بیان کرد:تحویل سال نو در کنار شهدا و سرزمین‌های نور که روزگاری صحنه پیکار حق و باطل وخدمت مخلصانه به دین و انقلاب اسلامی بوده است قطعا در زندگی شخصی افراد تاثیر گذار خواهد بود و این مطلب را اکثر افرادی که در این مناطق حضور پیدا میکنند اذعان کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سادات حسینی با اشاره به اینکه هرساله شاهد حضور مردم گلستان با خودرو‌های شخصی در مناطق عملیاتی جنوب کشور هستیم گفت:درایام نوروز هر سال شاهد حضور پرشور گلستانی‌ها با خودرو‌های شخصی هستیم که این روند در سال‌های اخیر بیشتر شده و مردم استقبال خوبی از این مناطق داشته اند.
مدیر راهیان نور سپاه نینوا در پایان ابراز داشت: فرهنگ جهاد و شهادت اگر به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب به درستی انتقال داده شود میتواند کشور را از هر لحاظ بیمه کند، زیرا رزمندگان ما ثابت کردند که میتوان ما میتوانیم را معنا کرد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: گلستان راهیان نور سپاه نینوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیجی در پی آبگرفتگی برخی مناطق شیراز خبر داد و گفت: ۷۰ منزل مسکونی از کمک‌های نیرو‌های جهادی بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: به دنبال بارندگی تگرگ و بارندگی شدید روز گذشته پنجم اردیبهشت‌ماه جهادگران بسیجی سپاه شیراز با هدف امدادرسانی به برخی مناطق کلانشهر شیزاز اعزام شدند.

وی با اشاره به آمادگی 5 ناحیه بسیج در سطح کلانشهر شیراز، افزود: به کمک این گروه‌های جهادی اقداماتی همچون تخلیه آب منازل و پاکسازی آن منطقه ناشی از  گل و لای ناشی از آبگرفتگی صورت گرفت.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) از فعالیت و کمک‌رسانی خودرو‌های پشتیبانی منطقه 2 ارتش خبر داد و افزود: با توجه به نیاز مبرم در مناطق شهرک سعدی، شهرک بهار، کرونی و غیره بلافاصله جهادگران بسیجی و ارتش فارس در منطقه حضور و خدمت‌رسانی کردند که فعالیت ارتش قابل تقدیر است.

علی‌پور با اشاره به ایجاد سیل‌بند، حوضچه آرامش و شیب شکن محله سعدی توسط شهرداری شیراز، ادامه داد: این شیب شکن تابستان سال قبل توسط شهرداری شیراز در بالاست احداث شد که در کنترل سیلاب امروز به خوبی تاثیرگذار بود.

انتهای پیام/424

دیگر خبرها

  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • تکلیف واردات خودروهای کارکرده چه شد؟
  • جزئیات تازه درباره مجوز واردات خودروهای کارکرده
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • بسیج جامعه پزشکی مهاباد خدمات رایگان ارائه کردند
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان