Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، میثم دلخانی کشتی گیر شیرازی کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال آسیا در کشور مغلوستان در وزن ۶۳ کیلو گرم که با حضور پنج کشتی گیر برگزار شد نشان طلای قهرمانی کشتی فرنگی آسیا را کسب کرد.

این کشتی گیر فارسی در این رقابت‌ها در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر یک برابر ویجای از هند به پیروزی رسید و در کشتی دوم، فیداخمتوف از قزاقستان حاضر به مبارزه با او نشد تا دست دلخانی به عنوان کشتی گیر برنده بالا برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دلخانی در دور سوم با نتیجه پنج بر چهار از سد المار تالانتبک اولو قرقیزستانی گذشت و در آخرین مبارزه خود برای کسب مدال طلا به مصاف تلمان باتومار از کشور مغولستان میزبان رقابت‌ها رفت و با شکست دادن ۹ بر صفر حریفش بر سکوی نخست این وزن ایستاد.

در این وزن پس از قهرمانی دلخانی، المان تالانتبک اولو از قرقیزستان و ویجای از هند به ترتیب دوم و سوم شدند.

پیش از این نیز محمدرضا گرایی دیگر کشتی گیر فارسی شرکت کننده در این رقابت‌ها در وزن ۷۷ کیلو گرم موفق به دریافت نشان نقره شده بود.

در پایان این رقابت‌ها که در کشور مغولستان برگزار شد، تیم ملی ایران با کسب چهار نشان طلا، سه نقره و ۲ برنز و با ۲۰۲ امتیاز بر بام آسیا ایستاد، تیم قرقیزستان با ۱۸۲ امتیاز و قزاقستان با ۱۶۷ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ت

قهرمانی کشتی شیرازی در رقابت‌های آسیایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ اسماعیلی طلایی شد+ فیلم

سعید اسماعیلی فرنگی کار کشورمان در وزن ۶۷ کیلوگرم در فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا با نتیجه ۳ بر یک رازاک بیشیکیف از قرقیزستان را شکست داد و به مدال طلا رسید.

او در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر لی لی از چین را مغلوب کرد. اسماعیلی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر فیروز میرزارجب اف از تاجیکستان را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

او دراین مرحله مقابل روشن آتدایف از ترکمنستان با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا با حمایت همراه اول
  • قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی قهرمانی آسیا شد
  • کشتی فرنگی ایران مقتدرانه قهرمان آسیا شد
  • ایران بر بام کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ایستاد
  • کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد
  • اسماعیلی پس از قهرمانی در آسیا چه گفت؟
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ اسماعیلی طلایی شد+ فیلم
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ کشتی گیران ایرانی بر روی تشک رفتند