Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@20:48:02 GMT

بازگشت ۴ مرزبان ربوده شده به وطن + فیلم

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۷۲۷

بازگشت ۴ مرزبان ربوده شده به وطن + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان،  چهار نفر از مرزبانان آزاد شده به نام‌های محمود هرمزی، پدرام موسوی، کیانوش بابایی و عبدالکریم شریفی با استقبال سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه وارد تهران شدند.

در ادامه فیلمی از بازگشت مرزبانان به کشور را مشاهده می‌کنید.

 

بیشتر بخوانید: آخرین اخبار از آزادی مرزبانان ربوده شده در میرجاوه از زبان سخنگوی سپاه پاسداران + فیلم 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی انتهای پیام/   آزادی مرزبانان کشورمان از دست گروهک تروریستی جیش العدل + فیلم  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در نوروز

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور گفت: در ایام نوروز نزدیک به ۵ تن و ۴۶۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزبانان جمهوری اسلامی ایران کشف شد.

به گزارش مشرق، سردار احمدعلی گودرزی با اشاره به کشفیات مرزبانان و مقابله با باندهای قاچاق سلاح و مهمات، مبارزه با قاچاق مواد مخدر اظهار داشت: در ایام نوروز ۲۰ سوداگر مرگ در چندین باند قاچاق نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف بیش از یک میلیون لیتر انواع سوخت قاچاق در درگیری‌های دریایی و خشکی مرزبانان با قاچاقچیان خاطر نشان کرد: این میزان کشفیات سوخت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۷ درصدی دارد.

گودرزی از کشف ۷۳۱ راس انواع دام سبک و سنگین در این مدت نیز خبر داد و افزود: مرزبانان از خروج بیش از ۲ میلیون قلم انواع داروهای قاچاق که عمده آنها داروهای آنتی بیوتیک بوده است، جلوگیری کردند.

وی با اشاره به کشف بیش از یک میلیون نخ انواع سیگار، از کشف میلیاردها ریال انواع کالای قاچاق از ابتدای سال جاری در مرزهای آبی و خشکی کشور خبر داد.

سردار گودرزی همچنین گفت که در ایام نوروز امسال ۵ دستگاه خودروی لوکس، بیل مکانیکی، موتورسیکلت و تجهیزات خودرویی و موتوری قاچاق توسط مرزبانان کشف شده است.

دیگر خبرها

  • عملیات سپاه برای آزادی‌خواهان جهان امیدآفرین بود
  • رهایی نوجوان ۱۲ ساله از چنگال آدم‌ربا در آبادان
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله ‌از دست آدم‌ربا در آبادان
  • رهایی گروگان ۱۲ ساله از دست آدم‌ربا در آبادان
  • کشف ۵.۵ تن مواد مخدر در نوروز
  • حمله موشکی به اسراییل، بشارتی برای آزادی قدس
  • حمله پهپادی و موشکی به اسراییل، بشارتی برای آزادی قدس است
  • حمله پهپادی و موشکی به اسرائیل، بشارتی برای آزادی قدس است
  • کشف ۱۰۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در بندر عسلویه
  • تجمع مردم سنندج در حمایت از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل + فیلم