Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@05:12:27 GMT

کرانچار: تیم مسلط میدان بودیم و به پیروزی رسیدیم

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۷۵۴

کرانچار: تیم مسلط میدان بودیم و به پیروزی رسیدیم

سرمربی تیم ملی فوتبال امید ایران می‌گوید تیمش نسبت به ترکمنستان مسلط‌تر بازی کرده و سزاوار برد در این بازی بوده است.

به گزارش ایسنا، زلاتکو کرانچار سرمربی تیم ملی امید پس از پیروزی تیمش مقابل امید‌های ترکمنستان، در نشست خبری اظهار کرد: بازی اول همیشه سخت است اما در بازی امروز مسلط بودیم و سزاوار برد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما از حریف شناخت لازم را نداشتیم اما می‌خواستیم هر چه سریع‌تر به گل برسیم.

او افزود: در نیمه دوم در اثر اشتباه تیم ما، حریف داشت نبض بازی را در دست می‌گرفت اما با گل سوم نبض بازی را پس بگیریم و در نهایت به پیروزی برسیم. به جوانانم تبریک می‌گویم که با توجه جو سنگین بازی به برد رسیدند در بازی دوم کار راحت‌تری داریم و با توجه به اطلاعاتی که از یمن پیدا کرده‌ایم به مصاف این تیم می‌رویم. در بازی بعد به بازیکنانی که مصدومیت آن‌ها را تهدید می‌کند استراحت می‌دهیم تا با آمادگی کامل به مصاف تیم عراق برویم.

کرانچار ادامه داد: من از دور قبل نمی‌توانم صحبت کنم اما تیم خودمان مشکل اصلی که دارد این است که بازیکنان ما تداوم بازی کردن در لیگ ندارند و باید در اردوهایی که داشتیم بازیکنان را به هماهنگی لازم برسانیم. امیدوارم که در بازی‌های آینده شرایط بهتر شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال اميد زلاتکو کرانچار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رافائل نادال پس از مدت ها دوری از میادین، هفته گذشته در رقابت‌های بارسلون به میدان رفت اما پس از یک پیروزی مقابل فلاویو کوبولی، در دومین دیدار خود برابر الکس دمینار استرالیایی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

نادال اینبار قرار است فردا(چهارشنبه) در جدول مقدماتی رقابت‌های مسترز مادرید در نخستین مصاف خود برابر داروین بلانچ ۱۶ ساله از آمریکا به میدان برود.

بلانچ که در رده ۱۰۲۸ رنکینگ قرار دارد به مصاف رویایی خود با نادال واکنش نشان داد و در اینستاگرام خود خطاب به دوستانش نوشت: " بچه‌ها من با نادال بازی دارم. باورکردنی نیست."

نادال ۳۷ ساله پیش از آنکه بلانچ متولد شود موفق به فتح ۳ گرنداسلم تنیس شده بود!

این تنیسور آمریکایی با سهمیه وایلد کارت در این رقابت‌ها حاضر شده است.

دیگر خبرها

  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!
  • سرمربی قرقیزستان: قبل از بازی با ایران هم فراتر از انتظار بودیم
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • برتری امید‌های ایران در دور دوم شطرنج شهر‌های آسیا
  • پیروزی شطرنج‌بازان ایران در دور دوم شهرهای آسیا
  • خنده وینی به ستاره بارسا: فکر کرد بلینگام است!
  • فضای فانتزی، ساخت «سال گربه» را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری