Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@12:24:03 GMT

پرسپولیس مهاج سابق استقلال را بجای منشا صید می کند؟

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۸۳۵

 

مهاجم ایرانی کلوپ بروژ در فهرست فروش این باشگاه قرار گرفته و احتمال بازگشت او به فوتبال ایران زیاد است.

به گزارش تابناک ورزشی، کاوه رضایی در دوران علیرضا منصوریان بود که پیراهن استقلال را بر تن کرد. رضایی عملکرد خوبی در استقلال داشت، اما تنها بعد از یک فصل حضور در آبی پوشان تصمیم گرفت که این تیم را در تابستان ترک کند و راهی لیگ بلژیک شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او شروع خوبی در لیگ بلژیک داشت و مورد توجه کلوپ بروژ قرار گرفت و به این تیم سرشناس پیوست، اما شرایط برای او اصلا در تیم جدیدش خوب نیست.

سایت نیوز بلاد بلژیک نوشت: زمان سرنوشت‌سازی برای کلوب بروژ پس از وقفه بین‌المللی ژوپیلر لیگ بلژیک فرا می‌رسد. کلوب بروژ نامزد کسب قهرمانی این رقابت‌ها است، اما مدیران این تیم در پشت صحنه روی تغییر هسته بازیکنان برای فصل آینده کار می‌کنند. بازیکنان مختلفی در طول فصل با سقوط مواجه شدند و باید نگران آینده در کلوب بروژ باشند. این دسته از بازیکنان شامل کاوه رضایی، دیون کولس، سائولو دکارلی، لوان پرس، کارلو لتیسا و استفان میتروویچ هستند.

اگر رضایی با پیشنهاد خوبی از تیم‌های اروپایی مواجه نشود به احتمال خیلی زیاد به لیگ ایران برگردد و استقلال گزینه نخست برای او خواهد بود هر چند با ترافیک خط حمله آبی ها و نتایج خوب تیم شفر، و همزمان نیاز پرسپولیس به مهاجم احتمال قرمزپوش شدن کاوه در صورت پیشنهاد مالی مناسب وجود دارد. کاوه رضایی قبل از پیوستن به استقلال؛ با پرسپولیس توافق کرده بود و حتی در دادگاه هدایتی گفته شد که او پول پیش پرداخت کاوه را هم واریز کرد اما ناگهان مسیر این مهاجم با وسوسه جدید توفیقی کج شد و کاوه با وعده ملی پوش شدن از سوی منصوریان راهی استقلال شد. وعده ای که تا زمان حضور در جمع آبی ها برای او محقق نشده بود.

گفته می شود برانکو هم به سبک بازی کاوه علاقمند است و در تلاش قبلی هم تمایل داشت تا این مهاجم به جمع شاگردانش اضافه شود. حالا باشگاه قرمز تلاش می کند بجای گادوین منشا مهاجمی گلزن تر را از جمع استقلالی ها جذب کند. تیم برانکو مشکل گلزنی دارد و در لیگ قهرمانان آسیا به شدت نیازمند بازیکنی در سطخ و کلاس کاوه است. عده ای از خبرنگاران هم مدعی هستند کاوه از گذشته به رنگ قرمز تمایل داشت اما پیشنهاد مالی فریبنده استقلال که بعدها با مشکل پرداختی مواجه شد، او را به اردوی تیم رقیب کشاند. درگیری طولانی کاوه رضایی با معاون وقت استقلال برای جدایی طبق بند قرارداد هنوز از خاطر خبرنگاران ورزشی و هواداران استقلال پاک نشده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مطلبی گفت: سال گذشته حدود ۵۷۷ هزار تن انواع کالا به ارزش ۲۶۴ میلیون دلار به کشور‌های مختلف صادر شده است.
او عنوان کرد: در همین مدت ۲۴۶ هزار تن کالا به ارزش ۶۸۵ میلیون دلار واردشده که عمدتا مربوط به خطوط تولید واحد‌های صنعتی بوده است.
مدیر گمرک منطقه ویژه اقتصادی کاوه افزود: در حوزۀ ترانزیت خارجی نیز حدود ۲۰۳ هزارتن کالا انجام شده که در مقایسه با سال ۱۴۰۱، حدود ۴۶ درصد رشد داشتیم.

دیگر خبرها

  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • شبه قمر زمین از ماه کنده شد
  • منشا برای فولاد ضرر داشت رفت!
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • مدافع سابق سرخ‌ها: شانس قهرمانی پرسپولیس و استقلال برابر است
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق