Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین بی نیاز مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به آمار اسکان مسافرین نوروزی در مدارس استان بیان کرد: از روز سه شنبه مورخ ۲۸ اسفندماه سال ۹۷ تا این لحظه تعداد ۵ هزار و ۴۹۹ نفر در مدارس استان اسکان یافته اند.

وی گفت:۵ هزار و ۴۹۹ گردشگر فرهنگی و غیرفرهنگی در قالب هزار و ۵۲۷ خانوار در مدارس استان اسکان داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین اظهار کرد: بر این اساس، آمار اسکان نوروزی طی این چهار روز به ۱۱هزار و ۲۳۴ نفر روز می رسد.

بی نیاز با اشاره به بازرسی و نظارت بر تمامی شهرستان ها و گفت و گو با مسافران عنوان کرد: براساس ارزیابی های صورت گرفته و برابر شاخص های تعیین شده، خوشبختانه شاهد رضایتمندی اغلب مسافرین نوروزی بودیم.

وی با اشاره به آمار به دست آمده در ستاد اسکان فرهنگیان استان خاطرنشان کرد: بیشترین حضور گردشگران به تفکیک در شهرستان های قزوین، بویین زهرا، تاکستان، آوج، آبیک و البرز ثبت شده است.

۱۰۱۰/ت۲۰/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام تقوی گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.       وی خاطرنشان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • لایروبی ۴۲ کیلومتر از رودخانه‌های استان/صفر شدن آمار تلفات ناشی از سیل در قزوین
  • برش استانی فرهنگی قزوین از برش‌های مستغنی و باکیفیت کشور است
  • لزوم زنده نگه‌ داشتن هنرهای بومی قزوین با آموزش آن به نسل جوان
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین