Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@07:29:34 GMT

صیادمنش: دربی برای اول و دومی است

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۸۷۰

صیادمنش: دربی برای اول و دومی است

مهاجم تیم استقلال تهران می‌گوید که به احتمال فراوان به دربی روز ۱۰ فروردین می‌رسد.

به گزارش "ورزش سه" الهیار صیادمنش بعد از پیروزی 3 بر یک تیم فوتبال امید ایران مقابل ترکمنستان در مسابقات مقدماتی المپیک 2020, گفت: خدا را شکر توانستیم بازی اول‌ را با موفقیت سپری کنیم. ان‌شاءالله در دو بازی آینده هم پیروز شویم و به مرحله بعد برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم تیم به مرحله بعد راه پیدا کند و من هم بتوانم در آن مرحله به تیم اضافه شوم.


وی درباره وضعیت مصدومیتش گفت: از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده‌ام. یکشنبه قرار است MRI بگیرم و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.


مهاجم تیم فوتبال استقلال درباره دربی پایتخت که دهم فروردین ماه برگزار می‌شود نیز گفت: این دربی از دربی‌های گذشته حساس‌تر است، چراکه دو تیم برای رتبه اول و دومی می‌جنگنند. ان‌شاءالله که ما در این بازی هم خوب باشیم و بتوانیم دل هواداران‌مان را شاد کنیم.


وی درباره اینکه آیا به بازی دربی می‌رسد یا خیر, گفت: بستگی به نظر دکتر نوروزی دارد، اما اگر خدا بخواهد به این بازی می‌رسم.

الهیار صیادمنش تیم امید ایران استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الهیار صیادمنش تیم امید ایران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان می‌گوید دربی اصفهان مسابقه‌ای بااهمیت برای اهالی شهر اصفهان و هواداران دو تیم قلمداد می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی سپاهان مقابل ذوب‌آهن در دیداری معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر، اظهار داشت: جوی که در این نشست است مرا یاد بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا انداخت. همیشه جذاب است که این اتاق پُر از خبرنگاران فوتبالی باشد. همیشه آرزو دارم پسر جوانی که اینجا نشسته است بتواند خبرنگار خوبی برای فوتبال باشد.

وی افزود: در مورد بازی فردا باید بگویم یک دربی، یک بازی خیلی خوب و یک بازی مهم برای شهر و منطقه اصفهان است. یک بازی باکیفیت میان دو تیم همشهری و امیدوارم بازی خوبی برای تماشاگران باشد.

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • عکس باورنکردنی از اسکوربرد دربی کوچک تهران
  • هاشمی‌نسب: آقای میثاقی از حق تیمها دفاع کنید
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • مورایس: لیاقت برتری در دربی اصفهان را داشتیم
  • مورایس فحش خورد و دربی را برد
  • صعود سپاهان در جدول با برد در دربی اصفهان
  • دربی نصف جهان؛ سپاهان محکوم به برد
  • احتمال برگزاری حساس‌ترین دربی تاریخ پایتخت!
  • مورایس: دربی اصفهان بازی مهمی برای این شهر است