Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:55:56 GMT

پایداری کامل در سد کالپوش/ رانش زمین ربطی به سد ندارد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۸۸۰

پایداری کامل در سد کالپوش/ رانش زمین ربطی به سد ندارد

ایرج حیدریان در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه میزان بارندگی در منطقه کالپوش زیاد بوده اما گزارشی مبنی با عدم پایداری سد کالپوش مخابره نشده است، تاکید کرد: پیش از آغاز سال جدید جلسه‌ای در سمنان با حضور شرکت مادر تخصصی مجری، مشاور و طراح سد کالپوش برگزار شد و ما از مجری سد خواستیم تا در خصوص میزان پایداری سد برای ما توضیح دهند که خوشبختانه این اطمینان به ما داده شد که خطری سد را تهدید نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با این وجود بازهم برای اطمینان بیشتر تیم تخصصی از سوی آب منطقه‌ای سمنان به منطقه اعزام شد تا از وضعیت سد گزارشی تهیه شود از سوی دیگر به دلیل بارش شدید برف همچنین تماس‌هایی با فرمانداری میامی گرفته شد که مسیر دسترسی به سد حتماً برفروبی شود که این مهم با همکاری فرمانداری صورت گرفته است.

مدیر آب منطقه‌ای سمنان گفت: پایش مستمر سد توسط تیم اعزامی از کارشناسان آب منطقه‌ای در حال انجام است که خوشبختانه تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر عدم پایداری سد دریافت نشده است.

حیدریان بیان کرد: در فضای مجازی برخی تصاویر از رانش زمین در کالپوش منتشر شده که درباره این امر باید گفت منطقه کالپوش به واسطه بافت رسی مستعد رانش است و این موضوع در استان‌های همجوار هم دیده می‌شود ولی ارتباطی به سد ندارد، بافت رسی جاذب آب است و لذا حرکات رانشی آن طبیعی بوده و تنها به محل سد نیز منتهی نمی‌شود و در فواصل دور از سد نیز دیده شده پس ارتباطی با سد ندارد و مردم نباید نگران باشند.

کد خبر 4573889

منبع: مهر

کلیدواژه: آب منطقه ای سمنان میامی فرمانداری میامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست

گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد ۱۰۰ وارد کننده برتر کشور طی سال ۱۴۰۳ را با جزئیات منتشر کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، گمرک ایران در گزارشی آمار عملکرد 100 وارد کننده برتر کشور طی سال 1402 را با جزئیات منتشر کرد و شرکت های بازرگانی دولتی ایران، آوا تجارت صبا، پشتیبانی امور دام و ماهیدشت کرمانشاه در صدر این لیست قرار دارند.

برای مشاهده 100 واردکننده‌های برتر سال 1402 اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • تصاویری زیبا و خیره‌کننده از «ماه صورتی» در سراسر جهان + تصاویر
  • رانش زمین در جاده روستایی گلزار محمد_ یافت آباد
  • استان سمنان ۵ هزار واجد شرایط واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت دارد
  • فیلم| رانش جادهٔ عباس‌آباد به کلاردشت
  • مردم پروژه‌های نهضت ملی مسکن را کامل می‌کنند؟
  • ۱۰۰ واردکننده برتر سال ۱۴۰۲ معرفی شدند + فهرست
  • سیل مرگبار در چین/ ۴ نفر جان باختند+ تصاویر
  • ادعاهای اسرائیل درباره آنروا در گزارشی مستقل رد شد
  • نخستین اطلس کامل تنها قمر زمین منتشر شد