Web Analytics Made Easy - Statcounter

واکنش اینستاگرامی سید مهدی رحمتی به حواشی این روزهای برنامه نود، عادل فردوسی پور و صدا و سیما.

طرفداری - موضوع خروج عادل فردوسی پور از برنامه نود پس از دو دهه، به موضوع داغی در روزهای پایانی سال 1397 در جامعه فوتبالی و غیر فوتبالی ایران تبدیل شده است.

کاربران فضای مجازی در اینستاگرام به صفحه شخصی علی فروغی، مدیر شبکه سه سیما حمله کردند و با هشتگ هایی همچون عادل فردوسی پور تنها نیست و دیکتاتور حیا کن، رسانه را رها کن، به این مدیر حمله کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین شخصیت های ورزشی و غیرورزشی همچون هنرمندان هم یا از عادل حمایت کرده و یا در مورد این حواشی به صحبت پرداخته اند.

سید مهدی رحمتی دروازه بان حال حاضر تیم استقلال تهران و سابق تیم ملی فوتبال ایران، در پستی در صفحه اینستاگرام خود به حمایت از عادل فردوسی پور پرداخته است.

بنام خدا
استفاده از عادل فردوسي پور در حوزه دیگه و .... جملات این روزهای مدیران صداوسیما درباره جدايي او از فرزندش برنامه 90 است. این گونه جملات زیبا هست اما منصفانه نیست.
یادمون نمیره که خالق90 خود عادل فردوسي پور بوده. دوستانی که دنبال گردش نخبه ها و شکوفایی استعدادهاي جديد در شبکه 3 هستن به اين سوال پاسخ بدن مگه عادل جلوی برنامه سازی و پیشرفتشون رو گرفته؟ در این 20 سال این همه برنامه تولید شده و مجری اومده جلوی دوربین ولی هیچكدام مثل 90 و فردوسي پور به دل مردم ننشست. خارج از احساسات اين صحبت ها عين واقعيت است.
شاید خیلی از ما ورزشی ها و خصوصا استقلالی ها از دست عادل دلخور اما همیشه باید منصف باشیم. فردوسي پور جای هیچ کس رو تنگ نکرد و اگر امروز به موفقیت رسیده حاصل زحمات خودش بوده. صداوسیما ملک شخصی افراد نیست. صداوسیما واقعا متعلق به مردمه. بايد گفت سلایق شخصی رو در تصمیماتی که مردم باهاش سروکار دارن دخیل نکنیم و لطفا به خواسته و سليقه هاي مردم احترام بگذاریم . هر چند دوری ناخواسته عادل فردوسی پور از تلويزيون و 90 باعث فاصله افتادن میان مخاطب و خود اين مجري میشه اما ترکیب جدید در برنامه 90 باعث میشه بعد از مدتی مردم دلشون برای صداقت ، جسارت و خوش فکری اين برنامه ساز و مجري قوي تنگ بشه.
عادل فردوسی پور ، هیچوقت از فوتبال و تلویزیون جدا نمیشه چون فوتبال و تلویزیون مال مردمند. 20 سال برای امثال عادل ها هزینه شده تا به اینجا رسیده اند. خیلی های دیگه هم هزینه ساز بودن اما پیشرفت نکردن و امروز نامشون در میان مردم نیست.حرف آخر: یاد بگیریم سرمایه سوزی نکنیم. یا علی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری نظر شخصی اعمال نشود

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تسهیل‌گران آزمون استخدامی در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان مرحله ۳ برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری نظر شخصی خود را اعمال نکنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، نقی سیاهکالی مرادی شامگاه دوشنبه _بیست‌وهفتم فروردین_ در جلسه توجیهی تسهیل‌گران آزمون استخدامی اظهار کرد: بهترین، متدین‌ترین، بااخلاق‌ترین و متخصص‌ترین انسان‌ها در آموزش و پرورش حضور دارند.

وی افزود: تلاش ما در راستای ورود افراد خوب به آموزش و پرورش است، چرا که معلمان برای تربیت انسان‌های شایسته تلاش می‌کنند" آثار تربیتی معلمان در وجود دانش آموزان ماندگار است و به عنوان مصداق فداکاری یکی از معلمان قزوینی کلیه خود را به دانش آموزش اهدا کرده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان قزوین تصریح کرد: تسهیل‌گران آزمون استخدامی در مصاحبه پذیرفته‌شدگان مرحله ۳ برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری نظر شخصی خود را اعمال نکنند، چرا که سوگیری شخصی منجر به خطا در قضاوت می‌شود.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: به شایستگی‌های افراد توجه کنید و زمینه حضور متخصص‌ترین، متدین‌ترین و متعهدترین افراد را به آموزش و پرورش فراهم کنید" تقویت نظام تعلیم و تربیت در ابعاد مختلف منجر به تقویت جامعه می‌شود و ما از همکاران خوبی که در امر گزینش تلاش می‌کنند، تشکر می‌کنیم.

وی در رابطه با فرآیند برگزاری مصاحبه عنوان کرد: برخورد معقول و منطقی، جلوگیری از ایجاد استرس در داوطلبان مورد تأکید است و باید بستر را برای جذب بهترین‌ها در نظام تعلیم و تربیت فراهم کنید.

مدیرکل آموزش و پرورش همچنین در جلسه ستاد آزمون‌های نهایی خردادماه با اشاره به اهمیت امتحانات نهایی گفت: با توجه به تأثیر نتیجه آزمون‌های نهایی در قبولی کنکور، این آزمون‌ها از حساسیت بالایی برخوردار است؛ بنابراین باید به گونه‌ای عمل کنیم که حق کسی ضایع نشود و اعتماد جامعه به نظام تعلیم و تربیت حفظ شود.

سیاهکالی مرادی در انتهای صحبت‌های خود یادآور شد: ضروری است در اسرع وقت هماهنگی لازم جهت تهیه ملزومات برگزاری آزمون‌ها به عمل آید؛ به طوری که در زمان آزمون هیچ حوزه‌ای مشکل نداشته باشیم.

کد خبر 744922

دیگر خبرها

  • سرمایه اصلی کشور اتحاد و انسجام ملت است
  • رئیس صدا و سیما: میدان دادن به مردم برای اظهارنظر در مورد موضوعات مختلف تقویت خواهد شد
  • گاف 21 میلیاردی فولاد خوزستان؛ مهدی رحمتی در خانه بماند هم پول می‌گیرد!
  • در مصاحبه با پذیرفته‌شدگان آزمون آموزگاری نظر شخصی اعمال نشود
  • غرورانگیز‌ ترین برد پرسپولیس با برانکو
  • پرهیز از نقض مرزهای شخصی در دورهمی‌های خانوادگی
  • فردوسی پور و میثاقی پس از سال ها با هم روبرو شدند + عکس | حضور همزمان در کنار خیابانی
  • (عکس) حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی
  • رادان، فردوسی پور و پروین در مراسم یک میلیاردر
  • حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی؛ گزارش تصویری