Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار گرگان از اعزام تجهیزات و نیرو به مناطق سیل‌زده آق‌قلا خبرداد و گفت: کمک و خدمت‌رسانی به شهروندان سیل‌زده تا آخرین لحظه ادامه خواهد داشت. ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عبدالرضا دادبود امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران استان با ابراز تاسف از وقوع حادثه سیل و ابراز همدردی با حادثه‌دیدگان، اظهار داشت: از لحظات نخست وقوع سیلاب در آق‌قلا و احساس نیاز به کمک به این عزیزان، با تدابیر انجام شده همه تجهیزات و نیروهای مورد نیاز به منطقه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از احساس نیاز جابجایی مردم از مناطق سیل زده به نقاط امن، بلافاصله چهار دستگاه اتوبوس به منطقه اعزام شد که در حال حاضر نیز با مدیریت انجام شده در حال انتقال حادثه دیدگان به مناطق امن به خصوص محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گرگان برای اسکان موقت مردم هستند.

شهردار گرگان تصریح کرد: اعزام یک تیم کامل و مجهز آتش‌نشانی گرگان، یک دستگاه لودر، دو دستگاه مینی‌بوس، دو دستگاه کمپرسی نیز به منطقه اعزام شده است.

گلستان| تصاویری غم‌انگیز از سیلاب در ترکمن صحرا؛ مردم به کمک نیاز دارنددبیرکل جمعیت هلال‌احمر: فعالیت 5 بالگرد هلال‌احمر در مناطق سیل‌زده استان گلستان+فیلماطلاعیه جمعیت هلال احمر؛ کمک‌های مردمی برای سیل زدگان استان گلستان جمع‌آوری می‌شودکمک‌های فعالان صنعتی و تجاری گلستان برای سیل‌زدگان ارسال شد

دادبود بیان کرد: با توجه به آبگرفتگی معابر و لزوم استفاده از قایق برای امدادرسانی و جابجایی تجهیزات و نیرو، دو دستگاه قایق نیز به منطقه اعزام شده است.

وی با اشاره به تلاش برای فراهم کردن شرایط اسکان حادثه دیدگان توسط شهرداری گرگان، بیان کرد: امشب نیز تعداد دیگری تجهیزات و نیرو به منطقه اعزام خواهد شد و تا آخرین لحظه‌ای که بتوانیم برای امدادرسانی در خدمت مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/ ت

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد

معاون روابط عمومی اورژانس کشور گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در آتش‌سوزی انبارها منطقه شهرری مستقراند.

بابک یکتاپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به تعداد مصدومان حادثه انبارهای منطقه شهرری اظهار کرد: عملیات آتش‌نشانی انجام شده، تاکنون مصدوم نداشته و عملیات آتش‌نشانان در مراحل پایانی است.

وی افزود: بیمارستان ضیاییان و شهدای یافت آباد برای پذیرش و بیمارستان هفت تیر برای تخلیه بیمارستان و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس در محل مستقر هستند

کد خبر 747989

دیگر خبرها

  • ۱ دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل آتش‌سوزی انبارها در شهرری اعزام شد
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان در گلستان
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی
  • امدادرسانی هلال‌احمر گلستان به ۱۱۲ نفر در مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی
  • فردا: مصاف نخست شهرداری گرگان در خانه الریاضی
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی