Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:45:23 GMT

آبرسانی با تانکر در ۲۰ روستای سیل زده آق قلا

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۲۹۳۵

آبرسانی با تانکر در ۲۰ روستای سیل زده آق قلا

بهزاد هرمزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سیل اخیر آب برخی از مناطق گلستان قطع شد که با همت آبفار نقاط آسیب دیده ترمیم شد.

وی افزود: در برخی از روستاهای علی آبادکتول مانند معصوم آباد کوچک، نظرخانی الازمن، محمدآباد بهلکه نفس و صالح آباد آبرسانی با تانکر سیار انجام می شود.

هرمزی ادامه داد: آب گرفتگی تاسیسات آبرسانی روستای قوچمراد ناشی از سیلاب اخیر و آبرسانی با تانکر سیار به اهالی این روستا توسط نیروهای آبفار شهرستان گنبدکاووس انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: به ۲۰ روستای فاقد آب سیل زده شهرستان آق قلا که تاسیسات آبرسانی آنها بر اثر سیل چند روز گذشته آسیب دیده، با تانکر سیار آبرسانی می شود.

هرمزی گفت: اکیپ مدیریت آب و فاضلاب روستایی شهرستان آق قلا در تلاش برای رفع مشکلات تاسیسات آبرسانی هستند.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به آسیب ناشی از سیل اخیر به تاسیسات آبرسانی روستاهای شهرستان گنبد کاووس، روستاهای زابلی محله و شورلنگ این شهرستان با تانکر سیار آبرسانی می شوند.

هرمزی تصریح کرد: مجموعه آبفار شهرستان گنبدکاووس در تلاش برای رفع مشکلات پیش آمده تاسیسات آبرسانی هستند.

وی همچنین از شکستگی خط انتقال آب روستاهای بش اویلی وگوگل بزرگ شهرستان گالیکش در اثر سیل چند روز اخیر خبرداد و اظهار کرد: کارکنان مدیریت آبفار شهرستان گالیکش برای رفع مشکل پیش آمده، در تلاش هستند و این روستاها اکنون از طریق تانکر سیار آبرسانی می شود.

هرمزی اظهار کرد: همچنین به مدت چهار روز آب شرب در دو روستای بش‌اویلی و گوگل بزرگ از توابع بخش لوه شهرستان گالیکش قطع بود که با همت نیروهای آبفار مشکل رفع شد.

وی همچنین از تهیه پنج هزار متر لوله پلی اتلین و فلزی برای ترمیم و تعویض شبکه توزیع و خط انتقال روستاهای خسارت دیده سیل ناشی از بارندگی شدید خبر داد.

کد خبر 4573890

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این راستا هماهنگی‌های لازم با آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی به انجام رسیده است تا تمام طرح‌ها در موعد مقرر و با تزریق اعتبارات مصوب تکمیل و آماده بهره برداری شود.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های آبرسانی برای روستاهای استان نیازمند تأمین و جاگذاری تعداد ۱۹ مخزن بزرگ آب و همچنین ۶ هزار ۲۰۰ متر لوله گذاری برای خط انتقال است.

وی افزود: مأموریت آبرسانی به مناطق محروم و روستایی و نیز مدرسه سازی در روستاهای هدف قرارگاه پیشرفت سپاه عاشورا، با جِدیت و بدون وقفه در حال پیگیری و اجرا است و مصمم هستیم با همکاری شرکت آب منطقه‌ای و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی علاوه بر ۶۱ پروژه آب روستایی، ساخت تعداد ۱۲ مدرسه روستایی را نیز امسال به اتمام برسانیم.

کد خبر 6085501

دیگر خبرها

  • تخلیه برخی از روستاهای شهرستان زیرکوه به علت سیلاب
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • عملیات آبرسانی به روستاهای محروم خرمشهر
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • سپاه عاشورا ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاها اجرا می‌کند
  • عملیات آبرسانی به تنها روستای محروم از شبکه آب در باخرز خراسان رضوی آغاز شد
  • اجرای ۶۱ طرح رفع تنش آبی در روستاهای آذربایجان شرقی