Web Analytics Made Easy - Statcounter



مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: هنوز وضعیتم برای حضور در دربی مشخص نیست و باید منتظر نظر دکتر نوروزی باشم.

به گزارش مهر، اللهیار صیادمنش در حاشیه دیدار تیم امید ایران برابر ترکمنستان اظهار داشت: خوشحالم که تیم امید کشورمان به پیروزی خوبی دست پیدا کرد و حالا با روحیه‌ای خوب، خود را آماده دیدار بعدی خواهد کرد و آرزو می‌کنم این تیم بتواند با سه پیروزی، به مرحله بعد صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این پرسش که آیا به دربی خواهد رسید؟ گفت: هنوز وضعیتم مشخص نیست. قرار است روز یکشنبه دکتر نوروزی نظر نهایی خود را اعلام کند تا ببیند می‌توانم در دربی حضور داشته باشم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه دربی را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟ گفت: مطمئنم با توجه به حساسیت و اختلاف امتیازی که بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد، این دربی با بازی‌های قبل بسیار متفاوت خواهد بود و هر تیمی که از موقعیت‌هایش به بهترین وجه استفاده کند، برنده این دیدار خواهد بود.

صیادمنش در پایان خاطرنشان کرد: همه بازیکنان استقلال آماده دربی هستند و امیدوارم بتوانیم دهم فروردین ماه هوادارانمان را با خوشحالی به منازلشان بفرستیم.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۳۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد شروین اسبقیان در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون ترای اتلون در خصوص روند واگذاری دو باشگاه استقلال تهران و پرسپولیس اظهار داشت: مراحل واگذاری این دو باشگاه مردمی در دست سازمان خصوصی سازی است و دوستان کار را به سرعت در حال جلو بردن هستند. روز سوم اردیبهشت واگذاری این دو باشگاه انجام می‌شود.

او ادامه داد: یکی از آرزوهای دیرین هواداران این دو باشگاه واگذاری به بخش خصوصی است و در دولت‌های گذشته هم در این خصوص اتفاق خاصی رخ نداد. شخص رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان پیگیر واگذاری استقلال و پرسپولیس هستند و انشاالله روز سوم اردیبهشت این اتفاق انجام خواهد شد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در خصوص حضور بانک‌ها برای خریداری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: این خبرها تنها در فضای مجازی مطرح می‌شود و تا روز سوم اردیبهشت هیچ چیزی قطعی نیست.

اسبقیان در رابطه با بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: آن مواردی که بابت کسب صدور مجوز حرفه‌ای لازم بود در ورزشگاه آزادی انجام شده است و از این بابت تیم‌هایی که در این ورزشگاه بازی‌های خود را انجام می‌دهند مشکلی نخواهند داشت.

او در رابطه با کُرسی وزرات ورزش و جوانان پس از واگذاری استقلال و پرسپولیس در هیأت مدیره این دو باشگاه گفت: بارها شخص وزیر ورزش گفته است که وزرات به دنبال تیم‌داری نیست و به دنبال دخالت در باشگاه‌ها نیستیم.

کد خبر 6080977

دیگر خبرها

  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • ترانسفر نافرجام در تبریز؛ مهاجمان استقلال و پرسپولیس به نیمکت پیچ شدند
  • فیلم| زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد
  • آخرین جزئیات درباره مالکیت دو تیم پرطرفدار | زمان اعلام نام خریداران پرسپولیس و استقلال مشخص شد + فیلم
  • ماموریت مهم شش ستاره در پرسپولیس
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • دلیل اصلی گلزنی و درخشش مهاجم آرژانتینی استقلال چه بود؟
  • فوری | مالکان پرسپولیس و استقلال مشخص شدند
  • احتمال برگزاری حساس‌ترین دربی تاریخ پایتخت!
  • داور دربی اصفهان اعلام شد