Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@05:46:25 GMT

چهار مرزبان ربوده شده به وطن بازگشتند

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۳۰۲۸

چهار مرزبان ربوده شده به وطن بازگشتند

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، چهار نفر از مرزبانان آزاد شده به نام‌های محمود هرمزی، پدرام موسوی، کیانوش بابایی و عبدالکریم شریفی با استقبال سردار محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی سپاه، وارد تهران شدند.

این مرزبانان دومین گروه از مرزبانان ربوده شده هنگ مرزی میرجاوه در مهر سال گذشته هستند که با تلاش نیرو‌های امنیتی، اطلاعاتی و سیاسی آزاد می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران پاکستان میرجاوه آزادی مرزبانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۳۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم

 لیورپول بعد از شکست عجیب مقابل کریستال پالاس در لیگ برتر و سپس حذف تلخ از لیگ اروپا مقابل ‏آتالانتا امروز برای دفاع از حیثیتش در فوتبال انگلیس و برای اینکه همچنان در کورس قهرمانی بماند، در لندن مهمان فولام بود که با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست یافت.

حریفی که در سال‌های اخیر دائماً لیورپول را به دردسر می‌انداخت، این بار تنها تا دقیقه ۵۴ دوام آورد و ۲ شلیک راه دور شیرازه تیم مارکو سیلوا را به هم ریخت. این نخستین برد لیورپول در ۴ مسابقه اخیر بود و سرخ‌ها با روحیه‌ای عالی مهیای جدال با اورتون می‌شوند.

ترنت الکساندر آرنولد (۳۲)، رایان خرافنبرخ (۵۳)، دیوگو ژوتا (۷۲) برای لیورپول و تیموتی کاستانیه (۲+۴۵) برای فولام گلزنی کردند.

لیورپول با این پیروزی ۷۴ امتیازی شد و موقتا بالاتر از سیتی و چسبیده به آرسنال صدرنشین، به رتبه دوم صعود کرد. فولام هم با ۴۲ امتیاز دوازدهم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • فراجا مرزبان حجاب است متولیان فرهنگی حجاب و عفاف بیدار باشند
  • دانشگاه آزاد نور میزبان یک‌هزار و ۳۷۸ داوطلب آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • محل‌های رفع نقص کارت ورود به جلسه آزمون سراسری در مازندران
  • راهبرد بانک مرکزی اشتباه است / زایش چهار درصد تورم با افزایش ۱۰ درصدی قیمت دلار
  • فولام ۱ - ۳ لیورپول/ شاگردان کلوپ به رقابت بازگشتند+ فیلم
  • عضو کابینه جنگ اسرائیل : باید جایگزینی برای حماس در غزه پیدا کنیم
  • چهار گروه قربانی افزایش تورم تولیدکننده در اسفند
  • تور کنسرت‌های داود آزاد و دف نوازان حیران / از زنجان تا تالار وحدت
  • اعلام جزییات تور کنسرت‌های داود آزاد و «دف نوازان حیران»
  • داود آزاد و دف نوازان حیران به صحنه می‌روند