Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – سرلشکر «محمد ناصر العاطفی» وزیر دفاع یمن روز جمعه گفت: دشمنان بهای لجبازیشان را خواهند داد و سال پنجم مقاومت، سال اتفاقات غافلگیر کننده، سال قاطعیت و پیروزی بزرگ است.

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، وزیر دفاع یمن افزود: رهبری سیاسی بر تحقق صلح تاکید دارد و اگر متجاوزان و مزدوران آنها به حماقت و غرور کاذبشان ادامه دهند و با اجرای توافق، برقراری صلح و توقف جنگ مخالفت کنند، پاسخ سخت و دردناک خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


العاطفی افزود: دشمن از همه امکانات خود برای ذلت مردم یمن و اشغال خاک این کشور به کار گرفت اما آنها موفق نشدند.
وزیر دفاع یمن در ادامه گفت: نیروهای مسلح ما دارای توانمندی های بسیار و دارای تسلیحات بازدارنده راهبردی هستند که می توانند ائتلاف دشمن را شکست داده و مانع دستیابی به خواسته های آنها شوند.
وی اضافه کرد: سازمان ملل متحد تلاش می کند تا مانع از ویرانی الحدیده و جنگ در این شهر شود؛ اما دشمنان و مزدوران آنها هستند که هر روز در تدارک جنگ بوده و نیرو جمع می کنند.
العاطفی ادامه داد: اما این اقدامات دشمن در مقابل استقامت مردم ما و دلاوران نیروهای مسلح و کمیته های مردمی به شکست خواهد انجامید.
عربستان از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا،حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.
تجاوز عربستان به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 16 هزار یمنی بی گناه و ویرانی زیر ساخت های این کشور شده است.
شبک**9365**1708

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي يمن عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، وزیر دفاع سابق انگلیس گفت که این کشور با تهدیدهای مختلف از سوی دشمنان خود مواجهه است.

«بن والاس» وزیر دفاع سابق انگلیس مدعی شد که این کشور با اشکال خاصی از جنگ غیرمتعارف از سوی دشمنانش روبرو است.

به ادعای وزیر دفاع سابق انگلیس، سرقت های برخط تحت حمایت مسکو که افراد مسن را هدف قرار می دهد، ازجمله این موارد است.

این سیاست مدار محافظه کار انگلیسی، که در اوت گذشته از سمت خود استعفا داد، روز چهارشنبه به اسکای نیوز گفت که جهان امروز، جنگ های قرن گذشته را برای او یادآور می شود.

والاس گفت که وضعیت کنونی دنیا، مشابه دهه ۱۹۳۰ است، با این تفاوت که اکنون دنیا با چالش تروریسم و جنگ غیرمتعارف روبروست.

وی کمپین‌های اطلاعاتی دشمنان با هدف ایجاد تفرقه، غارت، جاسوسی و ایجاد تنش در جامعه از فضای مجازی را از نمونه های جنگ غیر متعارف عنوان کرد.

والاس بزرگترین تهدید کنونی برای انگلیس را روسیه دانست.

کد خبر 6088045

دیگر خبرها

  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • نکات اساسی سخنرانی «ابوعبیده» از نگاه عبدالباری عطوان
  • سخنرانی اخیر ابوعبیده، نویدبخش پیروزی مقاومت بود
  • وزیر نیرو:‌ ایران جزو کشور‌های برتر در سدسازی است
  • وعده بزرگ وزیر اقتصاد به پرسپولیس و استقلال
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • نخست وزیر انگلیس: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین امنیت تمام اروپا را تهدید خواهد کرد
  • سوناک: پیروزی پوتین به قیمت امنیت تمام اروپا تمام می شود
  • «وعده صادق» به معنای پیروزی ایران در برابر دشمن صهیونیستی است