Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@19:55:23 GMT

غلبه امیدهای ایران بر ترکمن ها

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۳۱۳۴

تيم فوتبال اميد ايران در بازي نخست خود موفق شد تيم تركمنستان را با نتيجه 3 بر يك شكست دهد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  شاگردان زلاتكو كرانچار در بازي نخست خود در مرحله گروهي مقدماتي المپيك 2020 توكيو موفق شدند 3 بر يك تركمنستان را شكست دهند.
براي ايران باشيمف در دقيقه 35 (گل به خودي)، اميد نورافكن در دقيقه 54 و رضا جبيره در دقيقه 90گلزني كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تگ گل تركمنستان هم در دقيقه 74 توسط بختيار به ثمر رسيد.
تركيب تيم اميد ايران:
معراج اسماعيلي، محمد مسلمي پور، عليرضا آرتا، اميد نورافكن، محمد آقاجان پور، محمد مهدي خاني، مهدي قائدي، وحيد نامداري، امير روستايي، سينا زامهران، محمدرضا آزادي
سرمربي: زلاتكو كرانچار تركيب تيم اميد تركمنستان:
رسول - شازادا، بكنازاروف، يلاس، رسول، هالمامدوف، گورگنوف، تيدوف، آكمادموف، بايوف و بالاكوف
سرمربي: بايرام دورديف

در بازي ديگر امروز عراق با پنج گل يمن را شكست داد. تيم اميد ايران در بازي دوم خود چهارم فروردين مقابل يمن قرار مي گيرد و عراق با تركمستان بازي خواهد كرد. دانلود
 در دیگر گروه ها، چین 5 بر صفر لائوس را شکست داد، کره جنوبی 8 بر صفر چین تایپه را درهم کوبید و تایلند با 4 گل اندونزی را برد. 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فوتبال امید المپیک 2020 ترکمنستان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۳۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شانس‌های لیورپول برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا با شکست ۳-۰ مقابل آتالانتا در ورزشگاه آنفیلد به حداقل رسید. یورگن کلوپ پس از این شکست در نشست خبری پس از بازی در مورد احتمال کامبک در دیدار برگشت گفت:«آیا می‌توانیم در برگامو برنده شویم؟ بله، اگر خوب بازی کنیم. آیا می توانیم ۳-۰ پیروز شویم؟ هیچ نظری ندارم. اما در حال حاضر این مهم نیست. اکنون باید ریکاوری کنیم و باید واقعاً احساس بدی داشته باشیم. این مهم است.»

لیورپول با تمام قوا به برگامو رفت و مقابل تیم آماده جان‌پیرو گاسپرینی قرار گرفت تا همانطور که کلوپ گفت «با تمام توان» برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی بجنگند.

تلاش‌های لیورپول از همان ابتدای بازی آغاز شد و آنها موفق شدند در دقیقه ۷ یکی از گل‌ها را جبران کنند. لوئیز دیاز از سمت چپ حرکتی عالی را آغاز کرد، پاس او اما از همه گذشت و سپس به سوبوسلای رسید، تلاش این هافبک ناموفق بود اما توپ در ادامه به آرنولد رسید و سانتر به دست راجری برخورد کرد تا داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان دهد.

ثانیه‌هایی بعد و پس از اینکه VAR پنالتی را تایید کرد، محمد صلاح پشت توپ ایستاد و با زدن ضربه به سمت راست گل اول لیورپول را به ثمر رساند.

دیگر خبرها

  • شکست فولاد مقابل شاگردان نویدکیا
  • تیم آیس باکس مغلوب ازبکستان شد
  • شروع خوب ایران با غلبه‌بر افغانستان / شگفتی‌سازی قرقیزستان با پیروزی مقابل ژاپن
  • صلاح امید را به لیورپول برگرداند (عکس)
  • شوک دوباره به پرسپولیس؛ یک ستاره دیگر مصدوم شد
  • فوری: کاپیتان پرسپولیس رباط صلیبی پاره کرد؟
  • فوری: عالیشاه رباط صلیبی پاره کرد؟
  • ۲ جام سرخ‌ها از دست رفت؟ | امید در هفته ناامیدکننده
  • هاکی روی یخ جام آزاد ترکمنستان؛ شکست آیس باکس ایران مقابل میزبان
  • تعویضی که آخرین امیدهای بارسلونا را سوزاند