Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، خلیل دلاوری عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امسال این طرح در امامزاده های سید صدرالدین قنبر ، خدیجه خاتون مهرجرد، میرشمس الحق ، پیر چراغ و پیر بفرئیه با حضور پنج مبلغ در حال اجراست که به نوعی خدمات سفر نیز پوشش داده می شود.
وی افزود: در غرفه ها که صبح ها از ساعت 9 تا 13 و بعد از ظهر از 16 و 30 دقیقه تا 21 شب دایر است به کار با کودک ، ارائه مشاوره خانواده ، ازدواج ، مباحث دینی و پاسخ به شبهات دینی پرداحته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دلاوری ادامه داد : جوایزی تهیه شده است که توسط مبلغان به بچه ها اهدا می شود.
وی همچنین به حضور با شکوه و گسترده مردم در لحظه تحویل سال نو در امامزادگان اشاره کرد که همراه با برنامه های متنوعی از جمله دعا ، سفره هفت سین و... بود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه میبد از کسانی که در اجرای برنامه های تحویل سال همکاری کردند و از دست اندرکاران و خادمان مساجد بین راهی و امامزادگان که در ایام تعطیل مشغول خدمت رسانی هستند قدردانی کرد.
این مسئول تعداد استقبال کننده پارسال شهرستان از طرح آرامش بهاری را حضور 100 هزار نفر اعلام کرد و افزود : این آمار مردم شهرستان و مسافران نوروزی است، بازدیدی که شد استقبال مردم خوب بود و کودکان و نونهالان در مسابقات قرآنی ، طراحی و نقاشی ، حفظ قرآن ، سئوال های شرعی و احکام شرکت کردند.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.
9934/ 2047/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ازدواج سفره هفت سین قرآن لحظه تحویل سال نقاشی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۳۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح آرامش بهاری در قریب به ۷۰ بقعه متبرکه کرمان

حجت الاسلام علی جلالی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمان و حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند با حضور در امامزاده سلطان سید ابراهیم (ع) داهوئیه، امامزاده حمزه (ع)  زرند و امامزاده خواجه ابو رضا (ع) مطهر آباد از طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی بازدید کردند.

حجت الاسلام علی جلالی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان ضمن تبریک سال نو گفت:  همه ساله در ایام سال جدید طرحی به نام آرامش بهاری برگزار می‌شود که  این طرح امسال در قریب  به ۷۰ بقعه متبرکه سراسراستان کرمان در حال اجرا است.

وی افزود: در طرح آرامش بهاری مراکز مشاوره ضمن ارائه برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان،  به آنان خدمات اجتماعی ارائه می‌دهند.  

حجت الاسلام جلالی با اشاره به همزمانی ماه رمضان با عید نوروز به برگزاری طرح ضیافت الهی اشاره کرد و افزود: در طرح ضیافت الهی چند برنامه‌ قرآنی برگزار می‌شود.  

وی با اشاره به اینکه جزو خوانی قرآن کریم در همه بقاع متبرکه حداقل یک نوبت برگزار می‌شود، بیان داشت: اجرای  تفسیر قرآن با حضور اساتید بزرگ و  برگزاری کرسی‌های تلاوت که عمدتا در ایام شهادت حضرت علی (ع) و ولادت امام حسن مجتبی (ع) برگزار می‌شود، از جمله برنامه‌های قرآنی طرح ضیافت الهی امسال است.  

 مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان به کار زیبای افطاری ساده به همت بقاع متبرکه نیز اشاره کرد و افزود: در این برنامه  که به همت مردم اجرا می‌شود  افطاری ساده‌ای از سوی خیران به مردم داده می‌شود.

وی ضمن سپاس از حضور زائران در ایام تحویل سال از مردم برای حضور در شب‌های احیا در بقاع متبرکه دعوت کرد و بیان داشت:  امیدواریم با همکاری و مشارکت خود مردم و زائران بتونیم  بهترین برنامه‌ها را ارائه کنیم.

حجت الاسلام جلالی  تصریح کرد: طرح آرامش بهاری تا ۱۳ فروردین و طرح ضیافت الهی تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • در طرح آرامش بهاری بیش از ۶ میلیون زایر در بقاع حضور یافته اند
  • بیش از ۶ میلیون زائر در بقاع متبرکه حضور یافته‌اند
  • بیش از ۶ میلیون زائر در بقاع متبرکه حضور یافتند
  • حضور بیش از ۶ میلیون زائر در بقاع متبرکه کشور
  • بازدید بیش از ۳ هزار نفر از بقاع متبرکه شهرستان خلیل آباد
  • اجرای طرح آرامش بهاری در قریب به ۷۰ بقعه متبرکه کرمان
  • ۱۵ بقعه متبرکه سبزوار میزبان طرح آرامش بهاری 
  • اجرای طرح های نوروزی و آرامش بهاری در مهدیشهر
  • بهار با آرامش بهاری
  • ۳۱ هزار زائر در بقاع متبرکه سیستان وبلوچستان حضور یافتند