Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@07:57:15 GMT

وزیر کشور به استان گلستان می‌رود

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۳۲۰۹

وزیر کشور به استان گلستان می‌رود

وزیر کشور به‌منظور ارزیابی میدانی از روند امدادرسانی به مناطق سیل‌زده و دیدار با مردم، فردا (شنبه، ۳ فروردین) وارد استان گلستان می‌شود.

به گزارش ایسنا، عبدالرضا رحمانی فضلی فردا - سوم فروردین - به منظور نظارت مستقیم بر مدیریت بحران در شمال شرق کشور و ارزیابی میدانی از مناطق سیل‌زده و دیدار مستقیم با مردم وارد استان گلستان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در مناطق سیل‌زده در استان‌های مازندران و خراسان شمالی و دیدار با مردم در این مناطق، در ادامه برنامه‌های وزیر کشور در سفر به شمال شرق کشور، دنبال خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سیل در استان گلستان عبدالرضا رحماني فضلي وزير کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۳۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری در نوار غربی کشور

صادق ضیائیان مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه امشب در مناطقی از شمال غرب، غرب، جنوب غرب، ارتفاعات البرز، دامنه‌های جنوبی البرز، گیلان، مازندران، ارتفاعات گلستان و امتداد رشته‌کوه زاگرس شاهد بارندگی خواهیم بود گفت: همچنین در استان‌های قم، اصفهان، مرکزی، یزد، شمال و شرق فارس، چهارمحال‌وبختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات شرق و جنوب شرق، بارش‌های رگباری، همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید دارند.

وی همچنین  از کاهش نسبی دما در برخی مناطق کشور خبر داد و افزود: فردا در شمال غرب و غرب از میزان بارش‌ها کاسته خواهد شد و این سامانه در نیمه شرقی کشور به فعالیت خود ادامه می‌دهد. فردا شرق سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی از جمله استان‌های البرز، تهران، سمنان، قم، اصفهان، چهارمحال‌وبختیاری، کرمان، هرمزگان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بارندگی دارند.

ضیائیان  توضیح داد: فردا بارش در تهران، البرز، مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، بخش‌هایی از استان‌های یزد، کرمان، فارس، اصفهان شدت دارد. چهارشنبه علاوه بر این مناطق گستره بارش‌ها بیشتر می‌شود و شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: از پنجشنبه روند افزایش دما در کشور رخ می‌دهد. در ۵ روز آینده در مناطق مستعد، بارش تگرگ پیش‌بینی شده است که همین شرایط سبب ایجاد خسارت به محصولات کشاورزی می‌شود.

وی همچنین از صدور  هشدار سطح قرمز  و خطر صاعقه امروز دوشنبه در کل استان های غربی کشور خبر داد و گفت:  امشب احتمال وقوع صاعقه در غرب کشور بسیار بالا خواهد بود. توده ها به شکل ریزش منطقه ای تندری و در عین لحظه عمل خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • بارش‌های مطلوب بهاری تا نیمه خرداد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای ۲۱ استان
  • پیش‌بینی وضعیت دما و بارش کشور تا نیمه خرداد
  • هشدار هواشناسی برای رعد و برق و بارش‌های رگباری در این استان‌ها
  • صدور هشدار هواشناسی برای بارش‌های رگباری در نوار غربی کشور
  • رگبار و رعد و برق در اغلب مناطق کشور
  • رگبار باران و تگرگ در این مناطق؛ کاهش دمای هوا از فردا
  • آخرین اخبار از مناطق سیل‌زده جنوب و شمال کشور
  • احتمال بارش‌های شدید در مناطق مرکزی و شمال شرق کشور
  • تشدید بارش‌ها در بسیاری از مناطق کشور