Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ایتالیا می گوید درست است که مویزه کین همانند اینسینیه باتجربه نیست اما با قدرت بدنی و سرعتش می تواند به آتزوری کمک کند.

طرفداری- در مقدماتی یورو 2020، در گروه J مسابقات، بامداد یکشنبه از ساعت 00:15 تیم های ملی ایتالیا و فنلاند در استادیوم داچیا آرنای شهر اودینه به مصاف هم می روند. به گزارش اسکای ایتالیا، روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا در خصوص رویارویی با فنلاند گفت:

تردیدهایی در خصوص ترکیب بازی فردا داشتیم اما حالا آن تردیدها برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می دانیم بازیکنانی که فردا پا به میدان خواهند گذاشت، خوب کار خواهند کرد. مویزه کین؟ خواهیم دید فردا چه بازیکنانی حضور خواهند داشت. از کین انتظار دارم بهترین عملکردش را به نمایش بگذارد. مویزه کین تجربه اینسینیه را ندارد اما قدرت بدنی، سرعت بالا و شم گلزنی او به ما کمک خواهد کرد. رویارویی با فنلاند سخت است. روی آن ها تحقیق کرده ایم. فنلاند در سال های اخیر خوب کار کرده و می دانیم که تیمو پوکی، بهترین بازیکن آن ها است. راهیابی به یورو 2020 اولویت اصلی ما است و این هدف از فردا آغاز می شود. پس از پایان خوب لیگ ملت های اروپا، بازی های مقدماتی یورو 2020 برای ما خیلی مهم است چون این مسابقات برای رنکینگ ما و قرعه کشی یورو 2020 نقشی بنیادی دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوان تیرانداز/ خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند

در مسابقات تیراندازی کسب سهمیه در برزیل، خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در چهارمین روز از مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و سهمیه المپیک در برزیل، نمایندگان کشورمان در تفنگ 10 متر در خط آتش ایستادند.

در پایان دور مقدماتی نجمه خدمتی با ثبت 633 امتیاز به عنوان نفر دوم راهی فینال شد. تیرانداز نروژی با 633/6 و خدمتی با 633 امتیاز، توانستند امتیازی بهتر از مردان ثبت کنند. در تفنگ 10 متر مردان تیرانداز کرواسی با امتیاز 632/1 به عنوان نفر نخست از دور مقدماتی راهی فینال شد.

همچنین شرمینه چهل امیرانی دیگر نماینده کشورمان با 630/4 امتیاز در رده هفتم ایستاد و فینالیست شد.فاطمه امینی نیز که در راند اول سلاحش با مشکل رو‌به‌رو شد امتیاز 611/6 را به دست آورد.

گفتنی است در تفنگ زنان و مردان در مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی در برزیل در بین کشورهای آسیایی تنها ایران موفق شد راهی فینال شود.

فردا (سه شنبه)، 28 فروردین ماه و در روز پنجم این مسابقات، پوریا نوروزیان، نجمه خدمتی و شرمینه چهل امیرانی در فینال تفنگ 10 متر رقابت خود را برگزار می کنند. همچنین مسابقات تپانچه 25 متر زنان در بخش دقت برگزار می‌شود.

سه شنبه، 28 فروردین ماه:

مرحله مقدماتی تپانچه 25 متر بانوان (سرعت)- ساعت 15:30

فینال تفنگ 10 متر مردان- ساعت 16

مقدماتی تفنگ 10 متر بانوان- ساعت 17:30

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک
  • درخشش بانوان تیرانداز/ خدمتی و چهل امیرانی فینالیست شدند
  • پیروزی وفایی در اسنوکر مقدماتی قهرمانی جهان
  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • برنامه روز چهارم مسابقات/ ۹ تیرانداز در خط آتش
  • پایان کار تیم‌های میکس تفنگ در مرحله مقدماتی مسابقات جهانی
  • رسمی: صورت ستاره یوونتوس زیر تیغ جراحی
  • انتخابی المپیک پاریس؛ ۴ تیرانداز در خط آتش
  • ژاوی: یک جنگ ترسناک در انتظار ماست