Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@17:42:44 GMT

چه خبر از تولیدات سینمایی ایران

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۳۲۷۶

چه خبر از تولیدات سینمایی ایران

به گزارش جهان نيوز، با وجود تعطیلی نوروز خبرهای بخش تولیدی این هفته سینما پررنگ بود. در ادامه به برخی از آنها اشاره می شود؛ سیاوش حقیقی درگیر تهیه اثری مشترک بین ایران و افغانستان است و کارگردانی آن را رامین رسولی بر عهده دارد.

غلامرضا آزادی کماکان درگیر ساخت بخش های انیمیشن «حماسه آرش کمانگیر» است و به گفته او این بخش زمانبر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مراحل فنی «قطار آنشب» طی می‌شود و احتمالاً نسخه نهایی آن اواخر فروردین آماده می شود. این فیلم به کارگردانی حمیدرضا قطبی و تهیه کنندگی بهروز رشاد است.

محسن تنابنده به جدیدترین فیلم سینمایی علیرضا امینی با نام «راند چهارم» پیوست. آخرین فیلم این کارگردان «من دیوانه نیستم» بود.

تورج منصوری تهیه کننده «حال» از تعویق تولید این فیلم سینمایی تا سال آینده خبر داد.

ساخت موسیقی فیلم سینمایی «مطرب» ساخته مصطفی کیایی ادامه دارد و صداگذاری آن بزودی آغاز می شود.

بابک حمیدیان و مینا ساداتی در یک فیلم سینمایی با نام «هستی و زمان» ساخته مانی باغبانی همبازی شدند.

فیلمبرداری «پوست» ساخته بهمن و بهرام ارک به پایان رسید و تدوین آن به صورت همزمان پیش می رود.

فیلم سینمایی «گشت ارشاد 3» به کارگردانی سعید سهیلی بزودی آغاز می شود. این در حالی است که " ژن خوک " این کارگردان در حال اکران است.

فیلم سینمایی «دربست» به کارگردانی محمدرضا لطفی و تهیه کنندگی امیر سیدزاده در تهران کلید خورد.

مراحل فنی «ما همه با هم هستیم» ساخته کمال تبریزی ادامه دارد و جلوه های ویژه بصری آن آماده می شود.

پیش تولید فیلم سینمایی «زنبور کارگر» ( دارآباد) به کارگردانی افشین صادقی و نویسندگی سعید نعمت الله آغاز شده و حضور حمید فرخ نژاد در این فیلم قطعی شده است.
منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۳۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین اکران مردمی فیلم سینمایی «آسمان غرب» به نویسندگی و کارگردانی محمد عسگری و تهیه‌کنندگی حبیب والی‌نژاد شب گذشته ۲ اردیبهشت ماه در پردیس سینمایی لوتوس مال برگزار شد.

در این اکران میلاد کی‌مرام، کریم امینی، کیوان آزاد، یوسف فروتن از بازیگران فیلم و حبیب والی‌نژاد تهیه‌کننده حضور داشتند و جشن تولد میلاد کی‌مرام با همراهی سینمادوستان برگزار شد.

پیش از نمایش فیلم، حبیب والی‌نژاد تهیه‌کننده ضمن خوشامدگویی به مخاطبان بیان کرد: امیدوارم فیلم را دوست داشته باشید و از سینمای قهرمان‌محور حمایت کنید.

سپس میلاد کی‌مرام در سخنانی اظهار کرد: سال نو را به شما تبریک می‌گویم و خوشحالم که امشب شما را اینجا می‌بینم. آرزو می‌کنم حالِ دلِ مردمِ کشورم همیشه خوب باشد و هرکس باعث آزار شما می‌شود به سزای اعمالش برسد.

وی ادامه داد: از اینکه در این شرایط سخت به سینما می‌آیید و از فیلم‌های این چنینی که اسم آن را سینمای قهرمان محور گذاشته‌ایم و بسیار کم ساخته می‌شود، حمایت می‌کنید، تشکر می‌کنم.

بازیگر نقش خلبان شیرودی در فیلم «آسمان غرب» در پایان خاطرنشان کرد: نیاز است که این فیلم‌ها توسط نسل امروز دیده شود. شاید تا یک جایی بتوان جلوی آن را گرفت، اما سعی و تلاش برای دیده نشدن به جایی نمی‌رسد. قطع به یقین بدانید که این فیلم‌ها دیده می‌شود و به امید خدا و لطف شما در تاریخ می‌ماند.

فیلم سینمایی «آسمان غرب» روایتی قهرمان‌محور از حماسه‌آفرینی شهید علی‌اکبر شیرودی، خلبان کبرای هوانیروز ارتش و گروه هم‌رزمانش را در روز‌های نخست و غافلگیرانه شروع جنگ در غرب کشور برای حفظ وطن به تصویر می‌کشد.

بازیگران این اثر عبارتند از؛ میلاد کی‌مرام، امیرحسین آرمان، نادر فلاح، آرمین رحیمیان، کریم امینی، روح الله زمانی، راهله لطفی، محمدرضا صولتی، پیام اینالوئی، یوسف فروتن، احسان عباسی، صفرمحمدی، کیوان آزاد، مهران میرزایی، احسان صاحب الزمانی، وحید عبدالمجیدی، رامین قربانی، مجتبی واشیان، پرهام غلاملو، سمیه مهری، نیوشا علیپور، امیرحسین شام بیاتی، توران یاقوتی و باحضور افتخاری تورج الوند و نسیم ادبی.

این اکشن هوایی، محصول بنیاد سینمایی فارابی و سازمان سینمایی سوره با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران و پخش این فیلم برعهده موسسه بهمن سبز است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تقدیر و تشکر از عوامل سریال رستگاری توسط دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی+تصاویر
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • روایت سینمایی پرونده‌های قضـــایی
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • برگزاری دومین اکران مردمی «آسمان غرب»/ میلاد کی‌مرام: نمی‌توان جلوی سینمای قهرمان محور را گرفت
  • فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری