Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@11:33:50 GMT

جلسه مشترک ۴ کمیسیون تخصصی مجلس برای تحقق رونق تولید

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۳۳۶۹

جلسه مشترک ۴ کمیسیون تخصصی مجلس برای تحقق رونق تولید

رئیس کمیسیون صنایع مجلس از جلسه مشترک ۴ کمیسیون تخصصی مجلس برای تحقق شعار سال خبر داد. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به نامگذاری سال 98 از سوی رهبر انقلاب به عنوان «رونق تولید» گفت: طبق هماهنگی‌هایی که بین روسای کمیسیون‌های صنایع و معادن، اقتصادی، جهاد کشاورزی و همچنین کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی صورت گرفته پس از تعطیلات نوروز، قطعا در جلسه‌ای مشترک راهکار‌های تحقق شعار سال بررسی و ارزیابی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیشنهادات و راهکار‌های مطرح شده در جلسات مشترک کمیسیون‌ها برای جامع عمل پوشاندن به شعار سال  در قالب گزارشی تدوین شده و در اختیار رئیسه مجلس و دستگاه‌های مربوطه قرار می‌گیرد.

رئیس کمیسیون صنایع مجلس تصریح کرد: علاوه بر این کمیسیون صنایع به عنوان کمیسیون تخصصی در این زمینه، جلساتی با وزرای اقتصاد، صنعت، معدن و تجارت و همچنین کارشناسان مربوطه در موضوع تولید برگزار و راهکار‌های رسیدن به رونق تولید و همچنین موانع عملیاتی کردن شعار سال را بررسی و ارزیابی می‌کند.

اکبریان تاکید کرد: مردم با حمایت از تولید ملی و خرید کالاهای ایرانی می‌توانند در تحقق شعار سال به مسئولان و تولیدکنندگان کمک کنند.

وی با بیان اینکه نظام بانکی کشور می‌تواند در عملیاتی کردن شعار سال بسیار فعال باشد، گفت: بانک‌های تخصصی مانند صنعت و معدن، کشاورزی و همچنین توسعه تعاون می‌توانند با فعال شدن و اعطای تسهیلات با سود پایین به تولید کنندگان در جهت رونق تولید گام بردارند.

نماینده مردم کرج در مجلس با تاکید بر اینکه تکیه بر ظرفیت‌های داخلی راهکاری مناسب در جهت رونق تولید ملی و شکوفایی اقتصادی کشور است، اضافه کرد: حرکت  کشور باید به سمت اقتصاد مقاومتی و توجه به تولیدات داخل تغییر کند.

انتهای‌ پیام/

R1385/P1360/S1,15/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مولوی در نشست با مدیرکل صدا و سیمای استان به فعالیت ۲۲۲ تشکل کارگری و ۱۰۵ هزار کارگر بیمه شده وابسته به این تشکل‌ها در استان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته بیش از ۷ هزار و ۸۰۰ مورد بازرسی در استان برای صیانت از نیروی کار، حفظ و تأمین ایمنی و سلامت کارگران انجام شده است.
وی مهمترین برنامه امسال در حوزه اشتغال چهارمحال و بختیاری را ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۲ هزار نفر متناسب با ظرفیت‌های بومی، منابع و ظرفیت‌ها در استان اعلام کرد.
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی فجرانه گفت: با اطلاع رسانی مداوم و به موقع صدا و سیما، مردم از جزئیات این طرح آگاه شدند و با مشارکت و رضایت بالایی از آن استقبال کردند.
مدیرکل صدا و سیمای استان در این نشست که با حضور نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایان برگزار شد با تبریک هفته کار و کارگر و قدردانی از زحمات قشر کارگر گفت: نظام کارگری استان در سطح بالایی است و دانش و توانمندی کارگران بومی چهارمحال و بختیاری ارزشمند و قابل انتقال به نسل آینده است.
سید محسن حسینی گفت: صدا و سیما علاوه بر انعکاس و انتقال درخواست‌ها و دغدغه ها، به دنبال یافتن راهکار و ایجاد نشاط و امید در جامعه است.
وی افزود: تمامی مطالبات و محصولات برای دیده شدن باید به طور مداوم تولید و منتشر شوند و بهترین مرجع برای تولید محتوای اثرگذار، نهاد‌ها و تشکل‌ها هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • مسئولان روش‌های مشارکت مردم در تحقق شعار سال را تبیین کنند
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است
  • ماموریت مجلس به سازمان محیط زیست برای رفع مشکلات زیستی
  • تحقق شعار سال در گرو نقش آفرینی کارگران و کارفرمایان