Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گفت دستور داده ام تحریم‌های جدیدی که وزارت خزانه‌داری علیه کره شمالی اعلام کرده، لغو شود.

ترامپ در صفحه توئیتر خود نوشت: «امروز وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد تحریم‌های گسترده‌ای به تحریم‌های فعلی علیه کره شمالی اضافه می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من امروز دستور ابطال این تحریم‌های اضافی را صادر کردم!»

وزارت خزانه‌داری ایالات متحده ساعاتی قبل‌تر با متهم کردن دو شرکت چینی به کمک به کره شمالی برای دور زدن تحریم‌ها علیه این کشور آنها را به فهرست سیاه تحریم‌ها اضافه کرد. کاخ سفید تحریم دو شرکت چینی را گواهی بر ادامه تلاش‌های آمریکا برای فشار بر کره شمالی به منظور خلع سلاح اتمی این کشور توصیف کرد.

هنوز مشخص نیست منظور ترامپ از توئیت امروز اشاره به همین تحریم علیه دو شرکت چینی است یا منظور او جلوگیری از تحریم‌هایی بوده که قرار بوده اعمال شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کره شمالی دونالد ترامپ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌های خصمانه جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران

دولت‌های آمریکا و انگلیس به بهانه‌های واهی علیه ایران به ترتیب ۱۶ و ۱۳ فرد و نهاد ایرانی را مورد تحریم قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، آمریکا و انگلیس امروز دور جدیدی از تحریم‌ها را با ادعای اینکه پاسخ ایران به جنایات رژیم اسرائیل باعث جنگ گسترده‌تری در غرب آسیا می‌شود، علیه ایران اعمال کردند.

به گزارش رویترز، در بیانیه وزارت خزانه داری ایالات متحده آمده است که این تحریم‌ها 16 فرد و دو نهاد را هدف قرار داده است که تولید پهپاد در ایران را تسهیل می‌کنند.

وزارت خزانه داری آمریکا همچنین با بهانه‌های واهی اعلام کرد که پنج شرکت فولاد خوزستان ایران در لیست تحریم قرار دارند.

همچنین در اطلاعیه دولت انگلیس آمده است که تحریم‌هایی را علیه نهادهای نظامی ایران از جمله ستاد کل نیروهای مسلح و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعمال کرده است.

در این اطلاعیه آمده که تحریم‌های انگلیس در مجموع 13 نهاد و فرد را هدف قرار داده است.

این ادعاهای دولت‌های آمریکا و انگلیس در حالی مطرح می‌شود که ایران بارها تاکید کرده هیچگاه خواهان تشدید اوضاع در منطقه نیست و این رفتارهای رژیم صهیونیستی و جنایت‌های آن علیه کشورهای منطقه است که باعث بی‌ثباتی و ناامنی شده است.

امیرعبداللهیان: به آمریکا گفتیم به‌دنبال تنش در منطقه نیستیمامیرعبداللهیان: ریشه اصلی تنش در منطقه رژیم اسرائیل است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد
  • تحریم‌های خصمانه جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • تلاش آمریکا و متحدانش برای ارزیابی تحریم‌ها علیه کره شمالی
  • بایدن درباره تحریم نفت ایران تصمیم جدید گرفت؟
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند
  • وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است
  • دیدنی های امروز؛ از دادگاه ترامپ تا جنگ غزه