Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد قارایی کارگردان مستند سریالی ایرانگرد از آغاز تصویربرداری سری چهارم این مجموعه خبر داد. او گفت در ایام نوروز ۹۸ مجموعه «با ایرانگرد» روی آنتن رفته که خلاصه فصل‌های اول تا سوم است. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۲ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سری سوم از مجموعه مستند ایرانگرد، در نوروز 97 به روی آنتن شبکه یک سیما رفت و مخاطبان این برنامه، اکنون منتظر سری چهارم این مستند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستندی که به ایران پرداخته و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری آن را به تصویر می‌کشد. 

جواد قارایی کارگردان ایرانگرد درباره ساخت سری چهارم این مجموعه مستند گفت: این روزها، مراحل پایانی برای آغاز ساخت ایرانگرد 4 را پشت سر می‌گذاریم. مدیریت شبکه اول سیما به دنبال تامین منابع مالی ساخت این مجموعه هستند و با موافقت ایشان کار تصویربرداری سری جدید را آغاز خواهیم کرد. همکاری‌های بسیار خوبی برای تصویب ساخت این مجموعه از سوی آقای زین‌العابدین، آقای میرباقری و آقای شریعت پناهی داشتیم و پیش‌بینی ما این است که در قرن جدید و در نوروز 1400، مجموعه‌ای جدید از ایرانگرد را به مردم هدیه بدهیم.

وی ادامه داد: ایرانگرد 4 روند تولید 2 ساله‌ای خواهد داشت و امیدوارم که در این مدت بتوانیم ساخت این مجموعه را تمام کنیم. در ساخت ایرانگرد 4 تلاش خواهیم کرد تا ارتقای بسیار بهتری در تصویربرداری، ‌سوژه‌یابی، موسیقی و ... انجام بدهیم و به بهترین نحو، کشور عزیزمان را به تصویر بکشیم. باید از مسئولان صدا و سیما تشکر کنم که اجازه دادند در این 10 سال به کشورم خدمت کنم و امیدوارم که با ساخت ایرانگرد 4 بتوانم در حد و توان خودم به کشورم خدمت کنم.

جواد قارایی از پخش مجموعه «با ایرانگرد» در نوروز 98 خبر داد و گفت: مجموعه «با ایرانگرد»، خلاصه‌ای از مجموعه ایرانگرد 1 و 2 و 3 است که در 15 قسمت 15 دقیقه‌ای آماده شده است. در این مجموعه تلاش شده است تا با نگاهی نو به جاذبه‌های گردشگری ایران نگاه کنیم و بسیاری از تصاویری که در مجموعه‌های قبلی به نمایش درنیامده است را نشان بدهیم. این مجموعه در شب‌های نوروز 98 روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

این کارگردان و مستندساز در مورد روند ساخت مستند «مردمان و طبیعت ایران» که پیش‌تر از تولید آن خبر داده بود، گفت: مردمان و طبیعت ایران، پروژه‌ای متفاوت از ایرانگرد است که دوست دارم برای مخاطب جهانی ساخته شود و به نمایش هر چه بهتر ایران برای تمام جهانیان بپردازد. به نظرم، تاکنون فیلمی درخور نداشتیم که بتواند جاذبه‌های گردشگری ایران را به بهترین نحو نشان دهد و از این جهت ساخت آن بسیار موثر خواهد بود. مطمئنا هزینه‌های ساخت چنین مجموعه‌ای که تولید سنگینی دارد، بالا است اما این هزینه در مقایسه با تولیداتی که خارجی‌ها برای کشورشان انجام می‌دهند هیچ است. امیدوارم که با پیدا کردن سرمایه‌گذار بتوانیم برای ساخت این مجموعه اقدام کنیم.  

انتهای پیام/

 

R1013149/P/S4,34/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مستند ایران مستند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مستند ایران مستند مستند ایران مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۳۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی

به گزارش جام جم آنلاین از ستاد خبری جشنواره پژواک رادیو، غلامرضا عزتی، تهیه کننده رادیو صبا و نامزد بخش برنامه‌های مستمر مسابقه با بیان اینکه برنامه اش بر مبنای دانش و مهارت مخاطبان است، گفت: در این دوره از جشنواره رادیویی پژواک که سومین دوره خود را سپری می‌کند، با «دوراهی» که برنامه مسابقه محور است، توانستم در بخش مستمر به مرحله نهایی راه پیدا کنم. این مسابقه بر مبنای دانش و مهارت مخاطبان تولید می‌شود و حرفه‌ای بودن آن‌ها در مشاغل خانگی با هدف تولید، اشتغال و کارآفرینی مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

تهیه کننده رادیو صبا درباره این موضوع که چه میزان این جشنواره می‌تواند به تقویت مستندسازی کمک کند؟ عنوان کرد: همه جشنواره‌ها برای ارتقای سطح کیفی تولیدات رادیویی برگزار می‌شود و این جشنواره می‌تواند در راستای تقویت و بهبود برنامه سازی در قالب مستند گام بردارد تا ما شاهد آثار و تولیدات بهتر و بیشتری در این حوزه باشیم.

عزتی در ادامه افزود: ساخت مستند در رادیو کار دشواری است و به مهارت و زمان زیادی نیاز دارد. تهیه کننده در این حوزه باید زمان کافی را بگذارد تا بتواند مستند خوبی تهیه کند. در ساخت مستند موضوع و سوژه انتخابی بسیار مهم است.

وی معتقد است: برنامه ساز نگاه و زاویه دیدی که برای تهیه و پرداخت سوژه و ایده دارد، بسیار حائز اهمیت است. ضمن این که تهیه تمهیدات و تجهیزات برای تهیه اثر مستند و استفاده از عوامل انسانی باید مورد توجه قرار بگیرد.

عزتی، تهیه کننده رادیو صبا در پایان صحبت هایش از برگزاری این جشنواره ابراز خرسندی کرد و افزود: برای همکاران و دست اندرکاران این جشنواره آرزوی موفقیت دارم، امیدوارم در سال‌های بعد این جشنواره ادامه دار باشد و شاهد آثار فاخر در این حوزه باشیم.

دیگر خبرها

  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • حمید سهیلی سرباز سینما بود/ راش‌هایی که اسناد تاریخی مهمی هستند
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست/ آثار سهیلی اسناد تاریخی معتبری است
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی
  • روایت مفاخر ایران زمین در مجموعه مستند «تازه نفس»