Web Analytics Made Easy - Statcounter

هم استانی های عزیز، مسافرین و گردشگران ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارها، تدابیر لازم را اتخاذ و حتی الامکان از مسافرت های غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، اداره کل مدیریت بحران استان کهگیلویه و بویراحمد بنا به پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر بارندگی در روزهای یکشنبه تا سه شنبه هفته جاری، ضمن تاکید بر آمادگی دستگاه های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان از همو وطنان خواست تا از مسافرت های غیرضروری خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این اطلاعیه آمده است: بنا به پیش بینی های اداره کل هواشناسی استان و اطلاعیه های سازمان مدیریت بحران کشور، از روز یک شنبه، سوم فروردین ۱۳۹۸ با ورود سامانه بارشی به جو استان، تا روز سه شنبه به تناوب شاهد رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و بارش تگرگ خواهیم بود که بارش در برخی مناطق سردسیری و ارتفاعات به صورت برف خواهد بود.

 

اوج فعالیت این سیستم روزهای دوشنبه و سه شنبه (چهارم و پنجم فروردین ۱۳۹۸ ) است که احتمال آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه ها و سیلابی شدن مسیل ها، کاهش دید افقی بالا خواهد بود.

 

این اطلاعیه می افزاید: بنابراین با توجه به تعطیلی ایام عید نوروز و مسافرت ها در جاده های مواصلاتی استان، دستگاه های خدمات رسان و عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران استان و شهرستان های هشت گانه ضمن فعال سازی واحدهای کشیک شبانه روزی، اقدامات و تمهیدات لازم را مبذول دارند. 

 

هم استانی های عزیز، مسافرین و گردشگران ضمن رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدارها، تدابیر لازم را اتخاذ و حتی الامکان از مسافرت های غیرضروری خودداری کنند.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان مراسم اعتکاف اعتکاف نوروز اعتکاف ماه رجب شبستان استان بوشهر عید نوروز خسارت سیل طغیان رودخانه ها هواشناسی گردشگران بارندگی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست


به گزارش تابناک، محسن سوخته‌سرایی معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان اظهار کرد: قطار تهران به مقصد گرگان که شب گذشته حرکت خود را آغاز کرده بود، صبح امروز و بعد از اطلاع از آبگرفتگی خط ریلی در شهرستان بندرترکمن برای جلوگیری از حوادث احتمالی قبل از رسیدن به مقصد در بندرگز متوقف شد.

وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

 منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی مدیریت بحران اصفهان را به حال آماده باش درآورد
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل مسیر قطار تهران - گرگان را بست
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • هشدار هواشناسی خراسان رضوی درباره بارش‌های رگباری و افزایش شدت وزش باد
  • افزایش ۳۰ درصدی سفر گردشگران خارجی به گیلان
  • ببینید | هشدار جدی مدیریت بحران به مردم تهران!
  • بارش های شدید در راه تهران؛ هشدار مدیریت بحران