Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در ادامه هفته نخست دیدارهای انتخابی یورو 2020 ، امشب چند مسابقه برگزار شد که در مهمترین بازیها، تیم های مدعی انگلیس و فرانسه حریفان خود را شکست دادند و پرتغال مسابقات را با مساوی آغاز کرد.

از گروه A رقابتها، یک دیدار برکزار شد که تیم ملی انگلیس میزبان جمهوری چک بود که با پنج گل به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه رحیم استرلینگ هت تریک کرد و سه گل در دقایق 24، 62 و 69 به ثمر رساند.  هری کین (پنالتی) دقیقه 2+45 و توکاس کالاس (گل به خودی) دقیقه 84 دیگر گلهای سه شیرها را زدند. شاگردان ساونگیت با این پیروزی با سه امتیاز به صدر جدول شش تیمی این گروه قرار گرفتند.

در گروه H ، تیم ملی فرانسه با نتیجه چهار بر یک میزبانش مولداوی را از پیش رو برداشت. آنتونی گریزمن دقیقه 24، رافائل واران دقیقه 27، اولیویه ژیرو 36 و کیلیان امباپه 87 گلهای قهرمان جهان را در این مسابقه به ثمر رساندند. تک گل میزبان را هم ولادمیر آمبروس دقیقه 89 وارد دروازه لوریس کرد.

در دیگر مسابقات این گروه ایسلند با دو گل میزبانش آندورا را شکست داد و ترکیه با همین نتیجه در خانه آلبانی به پیروزی رسید.

همچنین در گروه B ، تیم ملی پرتغال میزبان اوکراین بود که این دیدار بتا تساوی بدون گل به پایان رسید. در این مسابقه کریستیانو رونالدو کاپیتان پرتغال پس از مدتی دوری از تیم ملی ، در ترکیب ثابت تیمش به میدان رفت.

در دیگر مسابقه این گروه، لوکزامبورگ با نتیجه دو بر یک لیتوانی را از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید:

بی تفاوتی رونالدو نسبت به تیم سابق خود

رونالدو اشک همسرش را درآورد + تصاویر

کامبک تاریخی یوونتوس مقابل اتلتیکو با هت تریک رونالدو/تحقیر ژرمن‌ها در خاک انگلیس توسط منچسترسیتی

انتهای پیام/

نتایج مسابقات مقدماتی یورو 2020

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۳۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلوونی - پرتغال؛ ترکیب رسمی

کریستیانو رونالدو و هم‌تیمی‌هایش مهمان اسلوونی هستند.

طرفداری | در مسابقه‌ای دوستانه، دو تیم اسلوونی و پرتغال، مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

اطلاعات بازی اسلوونی و پرتغال بستر مسابقه: دوستانه تاریخ: سه‌شنبه، 7 فروردین 1403 (26 مارس 2024) ساعت: 23:15 به وقت تهران مکان: استادیوم استوژیتس آرنا ترکیب ابتدایی اسلوونی و پرتغال اسلوونی اعلام می شود... پرتغال (2-3-1-4): کوستا | دالوت، په په، ایناسیو، کانسلو | پریرا | اوتاریو، نوس، ویتینیا | فلیکس و رونالدو

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • فیفادی؛ تساوی برزیل در اسپانیا، باخت هلند به آلمان
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • اسلوونی 2-0 پرتغال: بازگشت رونالدو و برادران به زمین!
  • اسلوونی 2-0 پرتغال؛ نوار بردهای پیاپی تیم مارتینز پاره شد!
  • اسلوونی - پرتغال؛ ترکیب رسمی
  • تاجیک‌ها عربستان را هم متوقف کردند!
  • شگفتی بزرگ فوتبال آسیا به دست افغانستان!
  • تیم برانکو سنگاپور را در هم کوبید