Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدجواد حق‌شناس»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا در خصوص مهمترین اتفاق سیاسی در سال 97 گفت: اتفاقی که به ایران مربوط می‌شود و در عرصه بین‌المللی اثرات جدی هم داشته، تصمیم رئیس جمهور آمریکا برای خروج از برجام بود. ترامپ یک پارادایم جدیدی را در روابط ایران و آمریکا ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تبعات عهد شکنی دولت آمریکا مربوط به سال 98 نمی‌شود و امسال و سال‌های بعد هم با این تصمیم و تبعاتش رو در رو هستیم. 

او در خصوص «نقش ظریف در عرصه بین‌الملل» گفت: ظریف شاخص‌ترین وزیر خارجه کشورمان بعد از انقلاب اسلامی است. او  در طول 40سال به لحاظ توانمندی و شناخت و استعدادش در حوزه کار دیپلماتیک اولین وزیر خارجه بعد از «سنجابی» است که علوم سیاسی و روابط بین‌الملل خوانده است. سنجابی از رده‌های پائین شروع کرد و تسلطش بر زبان بین‌المللی به شدت ارزشمند است.

حق‌شناس گفت: عملکرد آقای ظریف را در روابط دیپلماسی، غیرقابل رقابت می‌دانم. یکی از نقاط روشن کارنامه روحانی حضور ظریف در این جایگاه بود و توانست ضعف سایر حوزه‌ها را پوشش دهد.

او با اشاره به آینده سیاسی کشور گفت: قطعا سال سختی را امسال تجربه کردیم و احتمال می‌رود شرایط برای جامعه، مردم و دولت سخت‌تر شود و باید آمادگی بیشتری برای هدایت امور داشته باشیم. 

حق‌شناس در خصوص برنامه اصلاح‌طلبان در انتخابات مجلس در سال 98 بیان کرد: مسئله‌ای که ما را نگران می‌کند مایوس شدن جامعه از صندوق رای است. به نظر می‌رسد دوستانی که در این سال‌ها پیگیر بودند جامعه را نسبت به رای مردم و صندوق رای مایوس کنند و از تلاش باز نایستادند. جامعه اصلاح‌طلبان، حاکمان و همه دلسوزان باید به شدت مراقبت کنند یاس بر جامعه حاکم نشود و مردم نسبت به صندوق رای ناامید نشوند. اگر این اتفاق بیفتد بزرگترین فرصت را در اختیار کسانی که با برچسب براندازی فعالیت می‌کنند، خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصلاح طلبان در انتخابات پوشش جامعه رقابت روابط بین الملل نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی بارگاهی بعد از ظهر چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتستان اظهار داشت: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان طی سال گذشته در راستای انعکاس عملکرد و اخبار ادارات تلاش بسیاری داشته و همچنین در بحث انتخابات به عنوان بزرگترین رویداد سیاسی کشور نیز نقش بسزایی ایفا کردند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتستان با بیان اینکه روابط عمومی‌ها نقش و جایگاه ویژه ای در جامعه دارند، افزود: روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان می‌توانند در راستای ایجادِ نشاط و امید آفرینی در جامعه گام‌های بلندی بردارند.

وی به برخی از مشکلات روابط عمومی‌های ادارات اشاره کرد و گفت: با توجه به حجمِ بالای کاری روابط عمومی‌ها، مستقل شدن آنها در دستگاه‌های اجرایی به طور جدی دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به روابط عمومی‌ها نگاه ویژه داشته و آنها را تقویت کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتستان برخی از خصوصیات روابط عمومی توانمند را برشمرد و عنوان کرد: روابط عمومی‌ها باید علاوه بر پویایی و فعالیت در دستگاه‌های اجرایی، دارای خلاقیت و اندیشه‌ای نو باشند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی باید برای امید آفرینی در جامعه تلاش کنند، ابراز داشت: روابط عمومی‌ها باید عملکردها و فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی خود را با خلاقیت و نوآوری در سطح شهرستان منعکس کرده و در جامعه نشاط ایجاد کنند.

بارگاهی به نقش بارزِ روابط عمومی‌ها در خصوص جوانی جمعیت و حوزه نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: روابط عمومی باید اخبار دستگاه اجرایی و دستاوردهای دولت را در جامعه بخوبی اطلاع رسانی کند تا مردم از این خدمات ارزنده بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: با انتخاب هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی شهرستان باید هم افزایی بیشتری داشته تا انعکاس بهتری از خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی ارائه شود.

بارگاهی بر تعامل روابط عمومی‌ها تاکید کرد و افزود: روابط عمومی‌ها باید با یک گروهی را ایجاد کرده و با مطرح کردن موضوعات به همدیگر کمک کنند و همچنین هم افزایی و هماهنگی بیشتری داشته باشند.

وی یادآور شد: تعامل روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها در انعکاس به موقع اخبار و عملکرد دستگاه‌های اجرایی شهرستان کمک می‌کند.

در پایانِ این نشست، انتخابات هیأت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان دشتستان با حضور ۳۷ روابط عمومی برگزار شد و ایمان خوشقدم به عنوان رئیس، جواد راهپیما به عنوان نایب رئیس، مرجان غلامی به عنوان منشی، علی نامی نظری و کوروش امینی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

همچنین غلامرضا ابول زاده و اعظم شیخی به عنوان اعضای علی البدل و حبیب توکلیان و مریم موسوی به عنوان بازرس و خزانه دار انتخاب شدند.

کد خبر 6088046

دیگر خبرها

  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • برگزاری نشست سیاسی توسط تشکل جامعه اسلامی تهران جنوب
  • «وعده صادق» یاس و ناامیدی را بیش از پیش بر دل دشمنان افکند
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • رشد بیماری های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم