Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:03:11 GMT

هنیه: آینده اسراییل سخت است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۳۸۷۰

هنیه: آینده اسراییل سخت است

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) روز جمعه گفت: رژیم صهیونیستی بایستی پیام تظاهرات بازگشت در مرز غزه و سرزمین های اشغالی را درک کند درغیر این صورت آینده برای این رژیم سخت تر است.

هنیه که در تظاهرات بازگشت شرکت کرده بود، افزود: همه طرف ها باید مسئولیت خود را بپذیرند و تاکید کرد تظاهرات بازگشت تا تحقق اهدافش ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ما هرگز عقب نشینی نخواهیم کرد و هرکس فکر می کند که ما می توانیم یک گام به عقب برداریم بدون اینکه به اهداف مان برسیم اشتباه کرده است و باید در محاسبات خود تجدیدنظر کند.

رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه این جنبش در کنار یکپارچگی مردم فلسطین ایستاده گفت: باید متحد به معامله قرن نه بگوییم و از قدس و حق بازگشت عقب نشینی نکنیم. مردم باید زمام امور را بدست بگیرند چراکه در برابر تهدیدهای راهبردی قرار داریم.

وی گفت: حماس شرایط انسانی مردم را ارزیابی می کند و به همین خاطر است که این جنبش و دیگر گروه ها شکست محاصره و پایان رنج های مردمی را در راس اولویت های خود قرار داده اند.

روز جمعه مردم فلسطین در غزه در پنجاه و یکمین هفته تظاهرات بازگشت در این راهپیمایی شرکت کردند. براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین در غزه، در این راهپیمایی دو فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیستی شهید و 62 نفر نیز زخمی شدند. مردم غزه همچنین از 10 فروردین 97 با برگزاری تظاهرات بازگشت خواستار پایان اشغالگری رژیم صهیونیستی و شکست محاصره غزه شدند. تاکنون در این تظاهرات بیش از دویست فلسطینی شهید شدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حماس فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۳۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها

سردار آزمون به یکی از گزینه‌های دسترس رم در روزهای آینده تبدیل خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از رم پرس ایتالیا؛ سردار آزمون با پایان یافتن دوره مصدومیت که در دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران رخ داده بود، به تمرینات گروهی رم بازگشت.

 در حالی که رم آماده بازی پنجشنبه شب لیگ اروپا برابر میلان می‌شود، این تیم خبر خوبی درباره وضعیت مهاجم ایرانی دریافت کرده است. زمان بهبودی سردار آزمون به طور دقیق مشخص نیست اما بازگشت او به تمرینات نشان دهنده در دسترس بودن این مهاجم در روزهای آینده خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هنیه وارد ترکیه شد
  • تظاهرات ادامه دار اردنی‌ها در حمایت از فلسطین + فیلم
  • پای «وعده صادق» روی نفس اسراییل/ امنیت خط قرمز ایرانی‌ها
  • تظاهرات گسترده مردم یمن در شهر صعده در حمایت از فلسطین
  • خشم مردم انگلیس از تداوم ارسال سلاح به رژیم صهیونیستی
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • برادرزاده هنیه هم به شهادت رسید + فیلم
  • تظاهرات مردم فنلاند در حمایت از غزه+ فیلم
  • (تصاویر) تظاهرات حامیان فلسطین در تورنتوی کانادا
  • سردار آزمون گزینه در دسترس رُمی‌ها