Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-20@15:11:12 GMT

آماده باش دستگاه های اجرایی برای مقابله با سیل

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۳۹۱۰

‍‍‍‍‍‍

امداد رسانی به شهرها و روستاهای سیل زده مازندران و گلستان ادامه دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سیل در بیشتر مناطق فروکش کرده اما مشکل آبگرفتگی همچنان وجود دارد.
 معاون استاندار گلستان گفت: همه دستگاه ها در آماده باش کامل هستند. وزیر کشور امروز به استان گلستان می رود. رحمانی فضلی از مناطق سیل زده مازندران و خراسان شمالی هم بازدید می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وزیر کشور در ارتباط تلفنی با شبکه خبر گفت: همه دستگاه های اجرایی با همه امکانات برای کمک به مردم سیل زده پای کار هستند.  دانلود
رئیس دفتر رئیس جمهور هم گفت: مقرر شده فهرست کاملی از خسارت‌ها تهیه شود.
 واعظی گفت: دولت تمهیداتی برای جبران خسارت‌های ناشی از سیل اتخاذ کرده است.  به گفته رئیس دفتر رئیس جمهور، مشکلات مربوط به قطعی آب و برق و راه‌های مواصلاتی حل شده و نیروهای امدادگر و دولتی در تلاشند در کوتاه‌ترین مدت مشکلات باقی‌مانده را نیز بر طرف کنند.
رئیس سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر نیز از امدادرسانی به بیش از 37 هزار آسیب دیده سیل خبر داد.
سلیمی افزود: هزار و100 بسته اقلام زیستی و هشت هزار بسته اقلام غذایی میان آسیب دیدگان توزیع شده است.
به گفته سلیمی هم اکنون 5 فروند بالگرد امدادی به روستاهایی که امکان دسترسی زمینی به انها وجود ندارد خدمات می دهند.

از دوشنبه گذشته بیش از 300 میلی متر باران در گلستان بارید و ارتفاع برف در مناطق کوهستانی استان به 1/5 متر رسید. بارندگی اخیر توام با طوفان خسارات زیادی در گلستان برجا گذاشت.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سیل گلستان آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۳۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی شامگاه چهارشنبه در جمع اصحاب رسانه جنوب استان، در خصوص آخرین وضعیت سیلاب و نشستی که با وزیر کشور برگزار شد، افزود: اقدامات و تصمیمات لازم برای بسیج تمامی امکانات و تأمین اعتبارات برای رفع مشکلات مردم سیل زده سیستان و بلوچستان انجام شده و با عنایت ویژه شخص وزیر کشور، اعتبارات لازم برای مقابله با خسارات ناشی از سیلاب در جنوب استان تأمین شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر وظایف، مسؤولیت‌ها و حیطه کاری مسؤولان در حوزه سیل مشخص شده و براین اساس، در زمینه موضوعات مختلف مرتبط با سیلاب، جلسات کارشناسی لازم برگزار و اقدامات مورد نیاز با اولویت و جدیت اجرا می‌شود.

استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با تقسیم بندی مناطق سیل زده، مسؤولان هر منطقه برای رسیدگی به مسائل مشخص هستند.

کرمی با بیان این مطلب که در زمینه بازگشایی راه‌ها و تأمین اقلام مورد نیاز نیز تصمیمات لازم اتخاذ شده، اضافه کرد: برای تخلیه آب دستگاه‌های کفکش مورد نیاز خریداری می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع آب شرب بهداشتی در مناطق سیل زده، گفت: هماهنگی لازم با کارخانه آب شیرین کن (نگور) و مجموعه‌های مرتبط برای تأمین آب شرب مردم انجام شده و همه در تلاش برای حل مشکلات مردم ساکن در مناطق سیل زده هستند.

کد خبر 6081620

دیگر خبرها

  • آغاز بازرسی‌ها از دستگاه‌های اجرایی گیلان
  • کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در انزلی
  • با همکاری دستگاه‌های اجرایی به دنبال توسعه ورزش استان هستیم
  • گلبالیست‌های اردبیلی آماده حضور در پارالمپیک پاریس می‌شوند
  • دستور مخبر برای امدادرسانی همه‌جانبه در مناطق سیل‌زده
  • رفع مشکلات تولیدکنندگان، نیازمندهمکاری تمام دستگاه های اجرایی در سطح ملی است
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان