Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین - ایرنا - رئیس تعاون روستایی قزوین گفت: مرحله دوم عرضه میوه عید (پرتقال و سیب) ستاد تنظیم بازار کالاهای اساسی در استان از امروز شنبه در غرفه های منتخب آغاز شد.

محمود محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش از این قرار بود پس از توزیع چند روزه میوه، مرحله دوم عرضه از پنجم فروردین آغاز شود که به دلیل نیاز و درخواست بازار و در پی تشکیل نشست فوق العاده ستاد تنظیم بازار، این مهم به امروز موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: غرفه های منتخب توزیع میوه عید ستاد تنظیم بازار قزوین در میدان مادر، میدان حسن نصرالله، بوستان هشت بهشت، شهرک کوثر، جنب پارک سوار ولیعصر(عج)، خیابان شهید انصاری، جنب امامزاده سلطان سیدمحمد(ع)، جنب اداره غله و خیابان راه آهن مستقر هستند.

**توزیع میوه عید تنظیم بازار تا پایان تعطیلات نوروزی
این مسئول با بیان اینکه در این غرفه ها پرتقال تامسون با قیمت هرکیلو 3800 تومان و سیب دماوند 6 هزار تومان عرضه می شود،اظهار داشت: توزیع میوه عید در این غرفه ها تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت.
محمودی با اشاره به ذخیره سازی 2 هزار تن میوه در سردخانه های قزوین برای توزیع در تعطیلات نوروزی، خاطرنشان کرد: کیفیت میوه های عید امسال ستاد تنظیم بازار به مراتب نسبت به سال های گذشته بهتر و بالاتر است.
این مسئول با بیان اینکه سازمان تعاون روستایی میوه فروش و یا تامین کننده 100 درصد میوه بازار نیست و با هدف تنظیم بازار و تعادل سازی قیمت ها، اقدام به توزیع میوه عید می کند،اظهار داشت: توزیع در قالب غرفه های ستاد تنظیم بازار با قیمت مصوب دولتی موجب شده تا قیمت میوه های عرضه شده در بازار 2 تا 3 هزار تومان کاهش یابد.
وی خاطرنشان کرد: به دنبال افزایش تقاضا برای میوه در سطح بازار امیدواریم با گسترش نظارت ها از سوی بازرسان دستگاه های متولی از جمله تعزیرات حکومتی و سازمان صمت و برخورد با گران فروشان، شاهد ثبات و آرامش در بازار میوه عید باشیم.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد تنظیم بازار میوه عید عرضه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۳۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 

حجت الاسلام تقوی سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین گفت: طرح ملی توزیع «گوشت قربانی مشارکتی» توسط مؤسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیران برنامه تلویزیونی «سمت خدا» و با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور اجرایی شد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان افزود: بر این اساس با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، خانواده‌های جامعه هدف شناسایی شدند و هزار بسته گوشت قربانی در بین این خانواده‌های عزتمند در مناطق محروم توزیع شد.

وی بیان کرد: دستگیری از دیگران در روایات مختلف در دین اسلام مورد تأکید است که امیدواریم این اقدام که گامی هرچند کوچک در کمک به معیشت محرومان است، مورد رضایت پروردگار متعال قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور عرضه می‌شود
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور
  • عرضه گوشت تنظیم بازاری وارداتی به زودی در سراسر کشور | قیمت گوشت گوساله در میادین و فروشگاه ها
  • آغاز عرضه گوشت قرمز تنظیم بازاری | این گوشت در کدام استان ها عرضه می شود؟
  • مشکلی در فراوانی کالاهای اساسی نداریم/توزیع ۲۰۰۰ تن برنج و ۱۰۰۰ تن مرغ در اصفهان