Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:30:38 GMT

هنیه: تظاهرات بازگشت تا زمان تحقق اهدافش ادامه می‌یابد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۰۴۷

هنیه: تظاهرات بازگشت تا زمان تحقق اهدافش ادامه می‌یابد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در سخنانی تأکید کرد که تظاهرات بازگشت در نوار مرزی غزه ادامه پیدا خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، هنیه گفت: ما هرگز عقب نشینی نخواهیم کرد و هرکس فکر می‌کند که ما می‌توانیم یک گام به عقب برداریم بدون اینکه به اهدافمان برسیم اشتباه کرده است و باید در محاسبات خود تجدیدنظر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر سیاسی حماس با بیان اینکه این جنبش در کنار یکپارچگی مردم فلسطین ایستاده گفت: باید به صورت یکپارچه به معامله قرن نه بگوییم و از قدس و حق بازگشت عقب نشینی نکنیم. مردم باید زمام امور را بدست بگیرند چراکه در برابر تهدیدهای راهبردی قرار داریم.

هنیه افزود: مساله فلسطین به دلیل برخی توطئه‌ها در برابر تهدیدهای راهبردی است و درنتیجه باید موضع گیری درخصوص خواسته‌های مردم فلسطین سفت و سخت و ثابت باشد.

وی همچنین گفت: حماس شرایط انسانی مردم را ارزیابی می‌کند و به همین خاطر است که این جنبش و دیگر گروه‌ها شکست محاصره و پایان رنج‌های مردمی را در رأس اولویت‌های خود قرار داده اند.

کد خبر 4573965

منبع: مهر

کلیدواژه: اسماعیل هنیه فلسطین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ همزمان با موج جدید تظاهرات حمایت از فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا، سران رژیم صهیونیستی نگرانی خود را نسبت به گسترش دامنه این تظاهرات اعلام کردند. نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا را «وحشتناک» توصیف کرد و گفت که این تظاهرات باید متوقف شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هراس صهیونیست‌ها از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود
  • توجه به ظرفیت‌های مناطق روستایی گامی بلند در تحقق شعار سال است
  • همکاری‌های ایران و پاکستان در حوزه انرژی با قوت ادامه می‌یابد
  • ادامه تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • نتانیاهو هیتلر زمان، نمی‌تواند فرار کند | ترکیه در عراق عملیات نظامی انجام می دهد؟
  • گنجی: خیلی از بچه‌های درجه یک بخاطر خستگی از برنامه جدا شدند/ افت مخاطب نداشتیم
  • فیلم/ تظاهرات حامیان فلسطین در پایتخت سوئد
  • هنیه: یمن اقتصاد اسرائیل را فروپاشید/حمایت قدرتمندانه ایران