Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@22:36:45 GMT

مارال فرجاد و اجرای نمایشی در بوداپست

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۰۴۹

به گزارش پارس نیوز، مارال فرجاد نوشت:
عکس اولین شب اجرای کمدی الهی در بوداپست

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: اجرای پارس بوداپست نمایشی پارس نیوز مارال فرجاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از رنج در زندگی بدون عشق تا عشق به وسعت بی نهایت

به گزارش خبرنگار مهر، در اولین روز از چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری سه اجرا شامل «سگ‌ها مادرت را می‌خورند»، «سکوت» و «نسبیت خاص» با حضور گسترده مردم برگزار شد و پس از اتمام اجرای این سه نمایش هنرمندان به نقد و بررسی آثار پرداختند.

اولین اجرا با عنوان «سگ‌ها مادرت را می‌خورند» ساعت ۱۵ در پلاتوی امیرکبیر شهرکرد به نویسندگی میثم فرهمندیان و کارگردانی داوود یادگاری و اجرای معصومه امینی روی صحنه نمایش رفت.

قصه‌ای اثر نمایشی روایتگر زندگی زنی است مانند تمام آدم‌ها که یک زندگی معمولی دارد اما در یک محیط نامناسب قرار می‌گیرد و توسط همسرش و محیطی که در آن قرار می‌گیرد به اعتیاد آلوده شده و تأثیر مخرب اعتیاد را بر روی زندگی و خانواده این زن را به نمایش می‌گذارد.

دومین نمایش با عنوان سکوت ساعت ۱۸:۲۰ به مدت ۴۰ دقیقه به نویسندگی رضا ولی‌پور دهکردی و کارگردانی و بازیگری فاطمه امینی روی صحنه رفت.

نمایشی که سکوت را تداعی می‌کند، دختری که از دوران بچگی پدرش را در دوران بچگی از دست داده، و با دیدن پسری به نام احمد حسی پدرانه در وجودش ایجاد شده است اما هر اتفاقی که در این سال‌ها برایش افتاده تقصیر نرگس که قرار است با احمد ازدواج کند می‌اندازد.

نمایش دیگر که نمایشی سراسر عشق دانشجو با استاد را در دانشگاه را بیان می‌کند نسبیت خاص نام داشته که ساعت ۱۹:۳۰ به کارگردانی و بازیگری راضیه رئیسی در تماشاخانه مهر روی صحنه رفت.

نسبیت خاص جلسه دفاعیه دانشجو فیزیک (مونا دانش بنیان) است که در آن به روایت داستان عاشقانه خود می‌پردازد.

در پایان، جلسه نقد و بررسی با حضور هنرمندان و عوامل اجرایی نمایش‌ها تشکیل و به تک تک مسائل و مشکلاتی که در اجراها وجود داشت اشاره شد.

چهارمین همایش تئاتر تک یا حضور ۷ گروه نمایشی ۲۶ تا ۲۸ فروردین از سوی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار می‌شود.

کد خبر 6078819

دیگر خبرها

  • لحظه روشن شدن مشعل المپیک ۲۰۲۴ | انجام حرکات نمایشی توسط مردان |‌ پوشش خاص آنها را ببینید
  • نگاهی به تاریخ جهان در مجموعه نمایشی «هیس هیچی نیست»
  • در باب غافلگیری نمایشی صدا و سیما از حمله به اسرائیل
  • واکنش رامبد جوان به «دشمن خدا»
  • رامبد جوان از ته دل خندید!
  • رامبد جوان: با تماشای «دُشمنِ خدا» از ته دلم خندیدم
  • از رنج در زندگی بدون عشق تا عشق به وسعت بی نهایت
  • میزبانی پردیس تئاتر شهرزاد از ۱۰ نمایش در سال جدید
  • قطب‌الدین صادقی و ۴ پروژه تئاتری
  • قطب‌الدین صادقی و ۴ پروژه تئاتری/ از کاخ سعدآباد تا کانون