Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@10:01:50 GMT

لاریجانی عازم مناطق سیل‌زده مازندران شد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۰۵۶

لاریجانی عازم مناطق سیل‌زده مازندران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز وارد مازندران شد و قرار است از مناطق سیل زده شهرستان‌های ساری و میاندورود بازدید کند.

کد خبر 4573967.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: علی لاریجانی خسارات سیل مازندران رئیس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی امشب عازم چین می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، در آستانه اعزام تیم ملی ووشو به مسابقات گزینشی جام‌جهانی در چین، روز گذشته شرکت هواپیمایی چینی از لغو پرواز خود به این کشور خبر داد تا شائبه عدم اعزام ملی‌پوشان کشورمان به این رقابت‌ها قوت بگیرد. با این وجود فدراسیون ووشو پس از اطلاع از لغو پرواز شرکت هواپیمایی چین، موفق شد مجدد برای ملی‌پوشان بلیت تهیه کرده تا تیم ملی کشورمان امروز(یکشنبه - ۲ اردیبهشت) و طبق برنامه عازم چین شود. 

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص وضعیت ملی‌پوشان کشورمان برای حضور در مسابقات گزینشی جام‌جهانی اظهار کرد: باوجوداینکه از یک ماه گذشته اقدام به تهیه بلیت کرده بودیم، اما متاسفانه شرکت هواپیمایی چینی روز گذشته از لغو کلیه پروازهای خود خبر داد. اتفاقی که شرایط سختی را برای اعزام تیم ملی به مسابقات رقم زد.

وی تصریح کرد: خدا را شکر در نهایت با پیگیری بسیار زیاد موفق به تهیه بلیت شدیم و تیم ملی کشورمان ساعت  ۲۰:۲۰ امشب تهران را به مقصد گوانگژو ترک خواهد کرد.  پس از حضور در گوانگژو نیز تیم ملی به شانگهای خواهد رفت و از آنجا به صورت زمینی به جیانگ‌جین محل برگزاری مسابقات گزینشی جام‌جهانی اعزام خواهد شد.

رئیس فدراسیون ووشو با تأکید بر هزینه سنگین تحمیل شده به فدراسیون ووشو گفت: متاسفانه این تغییر در برنامه پروازی تیم ملی در شرایط پیش‌بینی نشده هزینه مضاعفی به فدراسیون وارد کرد، اما خدا را شکر در نهایت توانستیم بلیت را تهیه کنیم. البته این تغییر برنامه پروازی یک مقدار کار را برای بچه‌ها نیز سخت خواهد کرد و آن‌ها باید مدت زمان بیشتری را در چین طی کنند تا به محل برگزاری مسابقات برسند.

دیگر خبرها

  • زنگ خطر سیلاب در ۲۳ شهر مازندران
  • فعالیت‌ های دریایی در خزر ممنوع شد
  • احتمال طغیان رودخانه ها و روان آب در مازندران
  • رئیس جمهور عازم پاکستان شد
  • هشدار هواشناسی؛ مازندران آماده سیل شود / اعلام آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
  • تیم ملی امشب عازم چین می‌شود
  • احمدی نژاد نیامد، محصولی و حسین شریعتمداری آمدند /حسین دهقان همنشین علی لاریجانی شد /احمد توکلی هم بود+تصاویر
  • (تصاویر) از کاظم صدیقی تا علی لاریجانی در مراسم ترحیم پرویز داوودی
  • رگبار باران، گردوخاک و تگرگ در اغلب مناطق کشور
  • تصاویری از سعید جلیلی، محسن رضایی و وزیر رئیسی در مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد /لاریجانی هم آمد