Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@19:45:13 GMT

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ نفر به بیمارستان جوانرود

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۱۱۵

مراجعه بیش از ۱۰۰۰ نفر به بیمارستان جوانرود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رئیس بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود از آماده باش کامل این بیمارستان در ایام نوروز خبرداد و گفت: آمارمراجعین به اورژانس این بیمارستان از بیست و هشتم اسفندماه تاکنون به بیش از ۱۰۰۰ نفر رسیده است و تاکنون ۷۲ نفر تحت عمل جراحی قرار گرفته اند.

 روناک احمدی  گفت: درایام نوروز برای رفاه حال مراجعین این مرکز با هماهنگی تیم مدیریتی بیمارستان، طرح آماده باش نوروزی به کلیه بخش‌ها ابلاغ گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: بیمارستان جوانرود با بهره مندی از تعداد ۲۱ متخصص در رشته‌های قلب و عروق، داخلی، جراح، ارتوپدی، اطفال، ENT، زنان، مغز و اعصاب، نورولوژی، چشم، پوست و روانپزشک در ایام نوروز در آماده باش کامل است.

 احمدی از چک مرتب وکامل آمبولانس‌ها وتجهیزات کامل آن‌ها، اضافه کردن نیروی آنکال سوم به برنامه آنکال اعزام، پیش بینی وسایل وتجهیزات مصرفی مورد نیاز، حضور منظم وشبانه روزی دوپزشک دراورژانس، هماهنگی لازم باآزمایشگاه، رادیولوژی، سی تی اسکن وسایر بخش‌ها جهت ارائه خدمات به مددجویان و تعیین برنامه کد۳۵۰ واعلام آماده باش به نیرو‌ها در این مرکز نیز خبرداد.

وی همچنین اضافه کردن نیروی باتجربه بعنوان نیروی اضافی شیفت درروز‌های تعطیل، ۲۴ساعته بودن خدمات پاراکلینیکی، داروخانه و اورژانس و تعیین بخش‌های داخلی وجراحی بعنوان بخش‌های پشتیبان بخش اورژانس را از دیگر اقدامات انجام شده در این خصوص برشمرد.

 انتهای   پیام/ز


آماده باش کامل بیمارستان  جوانرود در ایام نوروز

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سلامت نوروز 98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ نیروگاه برق ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان. این نیروگاه که برق مصرفی دو ساعت پایتخت در شبانه روز را تامین می‌کند، با تعمیرات اساسی آماده تامین برق پایدار مورد نیاز در فصل گرمِ سال است.

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انجام تعمیرات کامل نیروگاه برق شهرستان ری
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • آمار فوتی‌های تصادفات بسیار شدید در ایران نصف کشورهای دنیاست
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • اجرای کامل طرح سلامت خانواده در هرمزگان
  • کمبود تخت و نیروی انسانی در بیمارستان‌های جنوب کرمان