Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@10:27:14 GMT

70 مسجد و حسینیه در شوش پذیرای مسافران نوروزی است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۱۲۹

70 مسجد و حسینیه در شوش پذیرای مسافران نوروزی است

محمد حسن پورنعمت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اماکن مذهبی شهرستان شوش از جمله آستان حضرت دانیال نبی(ع)، دعبل خزاعی و عبدالله بن علی، تاج العارفین و شچاخ (ع) آماده خدمات رسانی به زائران نوروزی است.
وی گفت: مساجد شهرستان شوش به صورت شبانه روزی در خدمت مهمانان نوروزی و کاروان های راهیان نور هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر خدمات رسانی مطلوب به مسافران نوروزی و کاروان راهیان نور افزود: کارکنان اداره اوقاف و امور خیریه شوش و خادمان اماکن مذهبی این شهرستان با تشکیل تیم هایی برای خدمات دهی به مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور در حرم دانیال نبی (ع) به صورت شبانه روزی حضور دارند.
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه زائران و مسافران نوروزی ساعاتی در روز را در اماکن مذهبی سپری می کنند، چندین برنامه فرهنگی در قالب طرح آرامش بهاری و خیمه های معرفت با حضور بیش از 10 مبلغ متخصص درجوار بقاع متبرکه تدارک دیده شده است.
13 بقعه متبرکه در شهرستان شوش وجود دارد.
شهرستان شوش با وجود اماکن زیارتی، منطقه عملیاتی فتح المبین، مناطق گردشگری طبیعی و تاریخی در ایام نوروز میزبان مسافران نوروزی و کاروان های راهیان نور از سراسر کشور است.
شهر شوش در فاصله 100 کیلومتری اهواز مرکز استان خوزستان واقع است.
7280/3022
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اداره اوقاف و امور خدمات رسانی مسافران نوروزی مسجد مهمانان نوروزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر ظهر چهارشنبه به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان عسلویه و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در بدو ورود به شهرستان عسلویه در محل گلزار شهدای گمنام شهر بیدخون حضور یافتند و به مقام شامخ شهدای گرانقدر ادای احترام کردند.

معاونین استاندار و مدیران کل هم اکنون در مصلای نماز جمعه عسلویه آماده ارائه خدمات و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرستان و درخواست‌های شهروندان شهرستان عسلویه هستند.

کد خبر 6087906

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • کاروان خدمت استان بوشهر به عسلویه رسید
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهار
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • جابه‌جایی بیش از ۸۹هزار مسافر توسط ناوگان عمومی خراسان جنوبی
  • جا به جایی بیش از ۸۹ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور