Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه تولید و عرضه صنایع دستی شهرستان بویراحمد در بلوار جهاد یاسوج در حال برگزاری است که صنایع دستی از جمله جاجیم، گلیم، گیاهان دارویی، غذا های محلی و لباس محلی عرضه می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از چهارفصل؛ نمایشگاه تولید و عرضه صنایع دستی شهرستان بویراحمد در بلوار جهاد یاسوج در حال برگزاری است که صنایع دستی از جمله جاجیم، گلیم، گیاهان دارویی، غذا های محلی  و لباس محلی عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

افتتاح این نمایشگاه که به مناسبت عید نوروز و در اولین روز از بهار 98 انجام شده صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد را به دیگر هموطنان مان عرضه می دارد.

 

 در زیر تصاویری از این نمایشگاه آمده است؛

 

                                                    انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی آئینی که ظهر سه شنبه با حضور برخی مسؤولان استانی، برگزار شد، «سجاد بهرامی» به عنوان شهردار سی سخت معرفی شد.

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، در این مراسم گفت: منش مردم این دیار، ریشه در علم و فرهنگ دارد و شهردار سی‌سخت باید مدیریتی مناسب با این آب و خاک داشته باشد.

علی محمد روستا افزود: شهر سی‌سخت یکی از شهرهای گردشگر پذیر کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد است و شهردار این شهر باید برای آبادانی شهر سی‌سخت تلاش و همت مضاعفی داشته باشد.

وی اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی دقیق و کارشناسی شده مشکلات شهری سی‌سخت رفع و این شهر بیش از گذشته برای پذیرایی از مهمانان و گردشگران آماده شود.

کد خبر 6079827

دیگر خبرها

  • ۱۵۱۸گازگرفتگی سگ در کهگیلویه و بویراحمد گزارش شد/کودک۹ساله در کما
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • اسماعیلی: سکوی دائمی عرضه لباس عفیفانه در میدان هفت تیر افتتاح می‌شود
  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • شهردار جدید شهر سی سخت معرفی شد
  • کشف سه دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در شهر یاسوج
  • افتتاح ۹۴۰ باب واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
  • خوشحالی مردم یاسوج از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • عرضه بهترین صنایع دستی خراسان جنوبی در نمایشگاه چین
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های زنان در بهبهان+فیلم