Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@22:24:55 GMT

قطر هم حاکمیت صهیونیست‌ها بر جولان اشغالی را رد کرد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۱۵۳

قطر هم حاکمیت صهیونیست‌ها بر جولان اشغالی را رد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، وزارت خارجه قطر هم به اظهارات اخیر رئیس جمهوری آمریکا درباره جولان اشغالی واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وزارت خارجه قطر در واکنش به درخواست اخیر ترامپ درخصوص جولان و به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر آن، اعلام کرد: جولان جزئی از اراضی اشغال شده سوریه محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد: کمک کردن به اسرائیل برای دور زدن قطعنامه‌های سازمان ملل درخصوص بلندی‌های اشغالی جولان حقیقت و ماهیت عربی اصلی این بلندی‌ها را تغییر نخواهد داد.

وزارت خارجه قطر همچنین تأکید کرد: حاکمیت اسرائیل بر جولان اشغالی وجاهت قانونی ندارد.

گفتنی است، بلندی‌های جولان اشغالی بخشی از استان قنیطره سوریه است که رژیم صهیونیستی سال ۱۹۶۷ و در جریان جنگ ۶ روزه آن را اشغال کرد و در سال ۱۹۸۲ آن را به عنوان بخشی از قلمرو خود اعلام کرد. این در حالی است که سازمان ملل و شورای امنیت این ادعای رژیم صهیونیستی را رد کرده و همیشه در قطعنامه‌های خود جولان را بخشی از خاک سوریه و منطقه اشغالی اعلام می‌کنند.

کد خبر 4573979

منبع: مهر

کلیدواژه: قطر رژیم صهیونیستی بلندی های جولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها

 

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حزب الله لبنان امروز طی بیانیه‌ای اعلام کرد در حمایت از مردم غزه، نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در اطراف پایگاه «الضهیره» در شمال فلسطین اشغالی هدف حمله موشکی قرار داده و تلفاتی قطعی به اشغالگران وارد کرده است.

به گزارش العهد، مقاومت اسلامی لبنان نیز امروز مقر توپخانه «عین مارگالیوت» واقع در شمال فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

همزمان گردان‌های القسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرد مرکز تازه تاسیس جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در شرق «جحر الدیک» واقع در مرکز نوار غزه را با شلیک چند خمپاره و راکت در هم کوبیده است.

از طرفی گردان‌های مجاهدین اعلام کرد مقر فرماندهی لشکر غزه را در شهرک «رعیم» هدف حمله موشکی قرار داده است و تلفاتی قطعی به اشغالگران وارد کرده است.

گردان‌های مجاهدین دیروز (چهارشنبه) هم اعلام کرد پایگاه نظامی «کیزوویم» در جنوب فلسطین اشغالی را در پاسخ به کشتار غیرنظامیان فلسطینی در غزه و به مناسبت سالروز شهادت «عمر ابو شریعه» بنیانگذار این گردان‌ها، هدف حمله موشکی قرار داده است.

گروه‌های مقاومت لبنان و فلسطین در چندماه گذشته و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این منطقه، مواضع نظامی این رژیم را هدف قرار داده‌اند؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین به خصوص در مناطق شمالی اراضی اشغالی شده اس و. تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرزهای لبنان خارج شده‌اند.

طبق گزارش رسانه‌ها، از اکتبر گذشته تاکنون (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲)، حدود ۶۰ هزار صهیونیست ساکن این مناطق از بیم حملات حزب‌الله لبنان آواره شدند و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از رویارویی جدی با آنان هراس دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حملات موشکی، راکتی و پهپادی مقاومت لبنان و فلسطین به پایگاه‌های مختلف صهیونیست‌ها
  • حزب‌الله و تعبیر مقاومت هوشمند
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی+فیلم
  • حمله های موشکی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • شرکت بیمه طرفدار صهیونیست‌ها هدف معترضان خشمگین فرانسوی
  • فرار ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه‌ها در شمال اراضی اشغالی
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله/ ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه رفتند
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد