Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-16@12:04:59 GMT

کمک بلاعوض 12 میلیونی به سیل زدگان

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۲۲۱

کمک بلاعوض 12 میلیونی به سیل زدگان

به گزارش فارس، اسماعیل نجار عصر امروز در بازدید از مناطق سیل‌زده در شهرستان نکا و در جلسه ستاد مدیریت بحران استان در این شهرستان اظهار کرد: تلاش برای امدادرسانی و کمک به افراد سیل‌زده در سیل اخیر با قوت در دستور کار است.

وی افزود: براساس تصمیم اتخاذ شده، به سیل‌زدگان ساکن در مناطق شهری 120 میلیون ریال و به روستائیان به ازای هر واحد مسکونی 100 میلیون ریال کمک بلاعوض تعمیراتی پرداخت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد مدیریت بحران کشور، پرداخت کمک بلاعوض معیشتی را از دیگر کمک‌های دولت به مردم سیل‌‍زده در مازندران اعلام کرد و گفت: به خانوارهای سیل‌زده شهری و روستایی نیز تا سقف 50 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض معیشتی پرداخت می‌شود.

نجار با تاکید بر اجرای طرح آبخیزداری افزود: تلاش برای اجرای طرح آبخیزداری، راهی مهم برای کاهش خسارت در سیل است که باید با قوت بیشتری در مناطق مختلف اجرایی شود.

فرماندار نکا هم در این جلسه با ارائه گزارشی از وضعیت شهرستان در مورد روند امدادرسانی، از بکارگیری امکانات و تجهیزات لازم برای رفع مشکلات سیل اخیر خبر داد و یادآور شد: با تلاش همه‌جانبه مردم و مسوولان، بسیاری از مشکلات در حال برطرف شدن است.

عبدالجواد توحیدی‌ مقدم افزود: سیلاب اخیر در شهرستان خسارات زیادی به بخش‌های مختلف زیربنایی و کشاورزی وارد کرده است که با آماده‌باش کامل مدیریت بحران و همراهی مردم و بسیج همگانی در این بخش امیدواریم در اسرع وقت برای رفع کامل مشکلات اقدام شود.

وی گفت: برآورد خسارت در حال انجام است و همزمان با امدادرسانی و ارائه خدمات به مردم مناطق سیل‌زده، خسارت وارد شده در سیل اخیر برآورد و اطلاع‌رسانی می‌شود.   

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با انتشار اطلاعیه‌ای از قطع موقت برق برخی مناطق شهرستان های رشت، صومعه سرا، سیاهکل، رودسر، رضوانشهر، تالش و لاهیجان فردا در ساعات مشخص خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به منظور پاره‌ای از تعمیرات پیشگیرانه در جهت بهبود نیرورسانی، برق برخی از مناطق شهرستان‌های رشت، صومعه سرا، سیاهکل، رودسر، رضوانشهر، تالش و لاهیجان فردا _یکشنبه، بیست و ششم_ فروردین در ساعات مشخص قطع می‌شود.

در اطلاعیه شرکت توزیع برق استان برنامه قطع موقت برق فردا به شرح زیر است:

رشت: خیابان معلم کوچه انوشیروان - چهارراه استادسرا، نبش کوچه دوم، سه راه معلم از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰

بلوار شهید انصاری بعد از انبار مخابرات روبروی سنگبری هاشمی-شرکت تعاونی امکان- انبار جهاد کشاورزی - جاده انزلی جنب رستوران ایرانیان کوچه شهید یوسفی اتحادیه تعاونی مصرف کارکنان دولت گیلان- تولید پلاستیک بیرنگ کیوج - روستاهای رشت یک از ساعت ۱۲ تا ۱۴

صومعه سرا: ترانس چاه آب شارم از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و آسیابسر به سمت نوکاشت از ساعت ۱۱ تا ۱۳

سیاهکل: چاه آب فلمن - جاده جدید سیاهکل بعد از پل سمت چپ- کشتارگاه مرغ پرسفید - خرارود-روستای دیسام- برنجکوبی حسین تحریری - روستاهای سنگر- شیخ علی بست جنب بازارچه - شرکت بسته بندی مزرعه کوشک - لفمجان - روستای کوشکجان - برنجکوبی سیدجلال علوی از ساعت ۱۰ تا ۱۲

رودسر: روستای چینی جان از ساعت ۱۲ تا ۱۳ و روستای صحنه سرا از ساعت ۹ تا ۱۰

پره سر(شهرستان رضوانشهر): برنجکوبی مرحمت ظهیری – پیلمبرا- جایگاه CNG شهرداری پره سر- شرکت آبفا گیلان - چاه آب شرب روبروی بخشداری- بخشداری پره سر - پمپاژ آب آشامیدنی ابویار - روستاهای پره سر- روستای ابویار- برن از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰

اسالم (شهرستان تالش): برنجکوبی باب اله بهاری و شرکا -روستای لمیر سفلی - برنجکوبی جهانگیر ملیحی و پورخودکار - روستای جامی محله اسالم- انتهای حوزه شهری روبروی منزل سبحان قاسمی - آب مشروب درازک محله - درازک محله خرجگیل - مرغداری بالاده اسالم از ساعت ۱۰ تا ۱۲

لاهیجان: چهلستون و زاکله بر و خورتای و شرم لنگه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و دیزبن جنب مسجد از ساعت ۱۲ تا ۱۴

کد خبر 744163

دیگر خبرها

  • رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان سه شهر مرزی خراسان جنوبی
  • تحویل ۶۰۶ واحد مسکونی به مددجویان استان بوشهر
  • کمک بلاعوض ۴۵۰ میلیون تومانی جمعیت هلال احمر بردسکن به بیماران نیازمند
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آماده‌باش ستاد مدیریت بحران رفسنجان برای بارش‌های پیش‌ رو/ مردم به مناطق کوهستانی نروند
  • افزایش ۱۴ درصدی بارش‌های اردبیل طی سامانه اخیر
  • افزایش ۱۴ درصدی بارش های اردبیل طی سال‌های اخیر
  • برق برخی مناطق ۷ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • افزایش ۱۴ درصدی متوسط بارش استان اردبیل طی سامانه اخیر