Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:15:07 GMT

دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می یابد

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۳۰۴

دمای هوا در خراسان رضوی افزایش می یابد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با خروج سامانه بارش زا از امروز سوم فروردین ماه دمای هوا در این استان افزایش می یابد.

مرتضی اثمری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با روند افزایش میانگین دمای هوا در خراسان رضوی ابرناکی آسمان در این استان رو به کاهش می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی دمای دیروز هوای مشهد را 10 درجه سلسیوس اعلام و بیان کرد: دمای هوای این شهر فردا امروز نسبت به دیروز پنج درجه گرمتر می شود.
کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند افزایش دمای هوا تا روز دوشنبه در مشهد ادامه دارد بطوری که در گرمترین ساعت به 20 درجه سلسیوس خواهد رسید.
قوچان با کمینه دمای صفر درجه سلسیوس و مه ولات با بیشینه دمای 19 درجه بالای صفربه ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
1922/8005

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد هواشناسي دماي هوا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوا گرمتر می‌شود

زارعی کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: بر اساس الگوی نقشه‌ها و خروجی مدل های پیشیابی هواشناسی با فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان از سمت غرب تا روز پنجشنبه شاهد ناپایداری‌ها به صورت گاهی وزش باد و بارش پراکنده و رعد و برق هستیم.

او افزود: این ناپایداری‌ها سبب وزش باد شدید همراه رگبار و رعد و برق و در مناطق مستعد بارش تگرگ، برخورد صاعقه و وقوع رواناب در استان خواهد شد.

زارعی با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته سربیشه با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و طبس با بیشینه دمای ۳۵ درجه سلسیوس گرم‌ترین نقطه استان بوده است، تصریح کرد: همچنین در این مدت نوسانات دمایی در مرکز استان بین ۲۷ و ۱۱ درجه سلسیوس ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اوج فعالیت سامانه‌بارش‌زا در اصفهان طی امشب/دما ۵ درجه‌ کاهش دارد
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • استقرار هوای خنک و بهاری تا چهارشنبه در گیلان
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرامی‌گیرد
  • هوا گرمتر می‌شود
  • پیش بینی فعالیت توده هوای ناپایدار در جو خراسان جنوبی
  • وزش باد گرد و غبار را وارد خراسان رضوی کرد
  • ورود سامانه بارشی از عصر فردا به گیلان