Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@23:49:45 GMT

پیام راهپیمایی‌های بازگشت از زبان هنیه

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۳۳۸

پیام راهپیمایی‌های بازگشت از زبان هنیه

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، پیام ادامه راهپیمایی‌های بازگشت را تبیین کرد. ۰۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۷ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المنار، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس روز جمعه طی سخنانی در جریان پنجاه و یکمین راهپیمایی بازگشت گفت که راهپیمایی های بازگشت تا تحقق اهداف آن ادامه خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود که پیام شرکت هزاران فلسطینی در راهپیمایی بازگشت این است که ما هرگز آرام نخواهیم نشست تا اشغالگران را از سرزمینمان ریشه کن کرده و مقدساتمان را آزاد و محاصره را بشکنیم.

هنیه تاکید کرد که اشغالگران دلیل اصلی درد و رنج ملت فلسطین هستند و راهپیمایی های بازگشت و شکستن محاصره وسیله‌ای برای مقاومت برای مقابله با اشغالگران ومحاصره هست.

رئیس دفتر سیاسی حماس از ملت فلسطین در غزه و کرانه باختری و سرزمین های اشغالی خواست که در روز سی ام مارس به منظور بزرگداشت روز زمین و بزرگداشت اولین سالگرد راهپیمایی بازگشت به پا خیزند تا بر مخالفت خود بر معامله قرن و عدم عقب نشینی از قدس و حق بازگشت تاکید کنند.

آمادگی فلسطینیان برای پنجاه و یکمین راهپیمایی بازگشت

هنیه تاکید کرد که ملت فلسطین باید ابتکار عمل را در دست گیرند زیرا با تهدیداتی راهبردی مواجه هستند.

وی افزود: «ما باید مواضعی قوی، ثابت و مستحکم اتخاذ کنیم و بگوییم که ما خواهان پایان محاصره و درد و رنج های فلسطنییان هستیم».

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد که ما هرگز عقب نشینی نخواهیم کرد و همه کسانی که گمان می کنند ما یک گام به عقب باز می گردیم در اشتباه هستند و باید در محاسبات خود تجدید نظر کنند.

فلسطینی‌های ساکن نوار غزه از روز جمعه 30 مارس 2018 (10 فروردین 1397) مصادف با چهل و دومین سالگرد روز زمین، راهپیمایی سالانه و مسالمت‌آمیز خود معروف به «راهپیمایی بازگشت» را آغاز کردند. آن‌ها در این راهپیمایی مردمی تلاش دارند بر قطعنامه 194 شورای امنیت سازمان ملل تأکید کنند، قطعنامه‌ای که در بند 11 آن بر حق بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمینشان اشاره می‌شود. از آن زمان تاکنون بیش از 260 فلسطینی به‌ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و هزاران نفر نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "فلسطین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار فلسطین اخبار فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه

شبکه المیادین از سفر قریب الوقوع رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به ترکیه خبر داد.

به گزارش مهر، شبکه المیادین اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس پایان هفته جاری برای دیدار با «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه به این کشور سفر می‌کند.

این در حالی است که اردوغان امروز در اظهاراتی گفته بود تا زمانی که عمر دارد به حمایت از مساله فلسطین ادامه خواهد داد.

هنوز جزئیات بیشتری از برنامه سفر رئیس دفتر سیاسی حماس به ترکیه منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • سردار قاآنی پیام صادر کرد +جزئیات مهم
  • شهادت یکی دیگر از اعضای خانواده هنیه
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • برادرزاده هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • برادرزاده اسماعیل هنیه هم در غزه به شهادت رسید
  • سازمان ملل: حملات اسرائیل به مدارس غزه «سیستماتیک» است
  • ۴کودک فلسطینی در میان ۷شهید بمباران اردوگاه یبنا در مرکز رفح
  • رژیم صهیونیستی در غزه شکست خورد