Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: سرهنگ مسعود تقدیسی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی و درگیری یک شهروند با عوامل انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت ؛ این فیلم مربوط به سال ۱۳۹۶ و حواشی برگزاری مسابقات لیگ دسته اول کشور بین تیم نساجی با یکی از تیم های حاضر در لیگ بوده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، افزود: در این فیلم فردی که با ماموران انتظامی درگیر می شود، قصد عبور از خیابان "جویبار - کوچه خزر ۶ را داشته که این خیابان به دلایل انتظامی و ترافیکی در زمان برگزاری مسابقه از سوی پلیس یک طرفه شد و فقط خودروهای تیم میزبان و میهمان مجاز به تردد از این مسیر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، ادامه داد: این شهروند بدون توجه به محدودیت های ترافیکی و انتظامی اقدام به حرکت در مسیر فوق نموده که با ممانعت مامور پلیس راهور مستقر در محل مواجه و با وی درگیر می شود .

سرهنگ تقدیسی، افزود : این فرد در ادامه قصد بر هم زدن نظم عمومی و تشویش اذهان عمومی را داشته که عوامل راهور به منظور پیشگیری از وقایع بعدی از عوامل انتظامی و یگان امداد شهرستان درخواست کمک می کند.

وی افزود: با حضور عوامل انتظامی فرد مهاجم که همواره بر عمل خود اصرار داشته به دستور ماموران پلیس تمکین نکرده و مجددا با ماموران درگیر می شود و در نهایت کنترل و به کلانتری مرکزی شهرستان هدایت شد .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه این فرد پس از انتقال به کلانتری و توجیه و ارشاد با اخذ تعهد آزاد شد، افزود: برابر تحقیقات به عمل آمده این فرد با توجه به اطلاع از تعطیلی سالن ورزشی بر اساس هماهنگی بین نیروی انتظامی و هیئت فوتبال که سالن ها ورزشی ۴ ساعت قبل از بازی و یک ساعت بعد از بازی تعطیل و درب آن قفل است، اصرار بر حضور در سالن ورزشی را داشت که با ممانعت پلیس مواجه شد .

سرهنگ تقدیسی با اشاره به اینکه اجرای طرح های ویژه ترافیکی و انتظامی در زمان برگزاری مسابقات لیگ فوتبال صرفا برای استفاده و بهره مندی هم ورزش دوستان و ورزشکاران در محیطی با نظم ، امنیت و آرامش است، از شهروندان و علاقمندان به مسابقات فوتبال و ورزشکاران خواست ؛ با رعایت نظم و قانون پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث فضای مجازی معاون پلیس عکس مازندران عکس فیلم اندیمشک یک زن دزفول ویدیو ها مردم نوروز دختر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت

سرهنگ یوسف اشرفی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: بامداد امروز در پی نزاع و درگیری بین ۲ خانواده یک نفر با اسلحه‌گرم جان خود را از دست داد.

وی اضافه کرد: همچنین ۲ نفر دیگر از خانواده مقتول به شدت زخمی و هم اکنون در مراکز درمانی تحت مداوا قرار دارند.

فرمانده انتظامی مهاباد با بیان اینکه هویت قاتل معلوم است، افزود: تلاش کارآگاهان پلیس برای دستگیری قاتل ادامه دارد.

سرهنگ اشرفی بیان کرد: طبق گزارش‌های اولیه علت اصلی این درگیری اختلاف شخصی بین قاتل و خانواده مقتول گزارش شده است.

وی تاکید کرد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس محسوب می‌شود و پلیس برابر قانون با افرادی که دست به این چنین اقدامات مجرمانه و هنجارشکنانه‌ای می‌زنند به شدت برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • درگیری عوامل جناح راست افراطی در لندن با پلیس
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • اختلاف‌شخصی در مهاباد ۳ کشته و زخمی برجا گذاشت
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن