Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، سرهنگ دوم پاسدار محمد جانمحمدلو در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : مسال نیز مردم ولایتمدار شهرستان نظرآباد با ذوق وشوق فراوان با آرمان های امام وشهدا تجدید میثاق خواهند نمود.

 

وی گفت : استقبال مردمی جهت اعزام به کربلای ایران به حدی بود که ڟرفیت ثبت نام در همان ساعات اولیه تکمیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه ناحیه نڟرآباد در ادامه تصریح کرد:این حرکت راهیان نور یک حرکت عظیم و با ارزشی است که نسل به نسل باید ایثارگریهای رزمندگان و از خود گذشتگی های شهدای جنگ تحمیلی بازگو شود.و مسؤلین کشور باید ادامه دهنده راه شهدا باشند و مقتدرانه در مقابل دشمنان ایستادگی نمایند.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران افزود: راهیان نور بهترین وسیله برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است چرا که برنامه‌های نهفته در این اردو و تاثیر عرفانی این مناطق عملیاتی زمینه ساز از بین رفتن تهاجمات فرهنگی دشمنان در جوانان و عموم مردم می‌شود.

پاسدار محمد جانمحمدلو در پایان خاطر نشان کرد : اعزام از چهارم عید به تعداد ۵ دستگاه اتوبوس از داخل سپاه ناحیه نڟرآبادانجام خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از قوه قضائیه، عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ‌ومیر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: در حدفاصل روزهای بیست و پنجم اسفند ۱۴۰۲ تا پانزدهم فروردین ۱۴۰۳، تعداد ۱۰۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۱۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹.۵ درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز سال جاری در روزهای سوم فروردین و بیست و هشتم اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومان ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴.۵ درصد کاهش داشت.

کد خبر 747185

دیگر خبرها

  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • آخرین آمار تصادفات نوروز ۱۴۰۳
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات در تعطیلات نوروز
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • حدود هفت درصد از زائران حج عمره مفرده کشور اهل خراسان رضوی هستند
  • تعطیلی دو روزه آخر هفته، رونق سفر و مصیبت حمل و نقل