Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:19:54 GMT

رونق تولید نیازمند اقدامی جهادی است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۴۴۳

رونق تولید نیازمند اقدامی جهادی است

بیرجند - ایرنا - فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: تقویت و رونق چرخه تولید نیازمند اقدامی جهادی است که دولت و ملت دست در دست هم این مهم را عملیاتی کنند.

سردار پاسدار علی قاسمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: تجربه 40 ساله بیانگر نگاه استراتژیک و راهبردی رهبر معظم انقلاب در مسائل اقتصادی و دیگر امور مدیریتی جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: شعار رونق اقتصادی به طور حتم مهمترین نیازمندی روز ایران اسلامی است که دولت به تنهایی نمی تواند آن را محقق کند بلکه در کنار نقش نظارتی دولت، مردم باید وارد عمل شوند.
سردار قاسمی با بیان اینکه تاریخ ایران بیانگر خودکفایی در حوزه های مختلف بوده است، تصریح کرد: در سال های گذشته در اثر ناقص کردن چرخه تولید آسیب های فراوانی بر کشور وارد شد اما همانگونه که در موارد مهمی همچون تولید گندم به خودکفایی رسیدیم باید با تلاش و مدیریت چرخه تولید رونق اقتصادی را در جامعه حاکم کنیم.
وی اظهار داشت: به کارگیری مسایل علمی و تخصصی در چرخه تولید بیمار و مریض جامعه و از طرفی درمان همه جانبه آن توسط دولت و ملت راهگشای تولید سالم است.
فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی در ادامه مصرف کالای داخلی را از دیگر نیازمندی های درمان تولید دانست و گفت: تقویت تولید در حوزه های مختلفی همچون صنایع دستی ضمن ایجاد اشتغال برای جوانان و نوجوانان، محرومیت زدایی در مناطق محروم را در بر خواهد داشت.
رهبر معظم انقلاب با نامگذاری سال 1398 به عنوان سال «رونق تولید» تاکید کردند که راه حل مشکل معیشت مردم، رونق تولید است.
*3215 * 6054

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد رونق توليد مردم دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند

حسن نوری زاده سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جلسه کمیته هماهنگی مرز دوغارون گفت: اینکه خراسان رضوی با کشور‌هایی مصرف کننده همجوار است، خود یک فرصت طلایی برای شکوفایی و رونق بخش صادرات این استان به شمار می‌رود که باید نهایت استفاده از آن را داشت.

وی افزود: مرزنشینان نقش بسزایی در تامین امنیت پایدار مرز‌های کشور دارند و فعالیت‌های اقتصادی قانونیبرای آنان باید پیش بینی شود که این خود رضایتمندی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ایجاد رضایتمندی در بین سرمایه گذاران و فعالان بخش خصوصی باید در اولویت کاری همه مسئولان، به ویژه دستگاه‌های اجرایی در مناطق مرزی استان، باشد.

نوری زاده بیان کرد: استاندارد‌های لازم و بالابردن سطح کیفیت محصولات ایرانی باید در دستور کار تولیدکنندگان باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: برای رشد و پویایی اقتصاد هر منطقه باید زیرساخت‌های لازم در آنان نیز تقویت شود که این نیاز به تلاش، هم افزایی و تلاش مضاعف مدیران و نهاد‌های متولی دارد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: داشتن تناسب بین صادرات و واردات کالا در بین کشور‌های همسایه یک اصل مهم است که این خود افزایش سطح تعاملات را به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تحقق ثبات اقتصادی با کم شدن هزینه‌های دولت
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند
  • مشارکت مردمی تضمین‌کننده امنیت غذایی کشور است
  • بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد
  • بازگشت دوباره کارخانه فروآلیاژ ازنا به چرخه تولید
  • فرهنگ زیست محیطی در جامعه ترویج شود / هیچ اقدامی بدون پیوست زیست محیطی معنا ندارد
  • اجرای طرح تکام برای رونق اقتصادی روستاهای استان اردبیل
  • آقای رئیسی! قرار نبود مشکل بورس و دلار یک هفته ای حل شود؟/مقاومت در برابر تغییر وزرای اقتصادی دولت به قیمت بدترشدن معیشت مردم